سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
احمدی نژاد:در مناظره ها سکوت 4 ساله را می شکنم
قتل این خسته به تخریب شما ممکن نیست..؟

احمدی نژاد گفت: بنده صد در صد به انتخاب ملت احترام می‌گذارم اما باید بگویم که در مدت این 30 سال هیچ دولتی به اندازه این دولت تحت فشار نبوده و حتی یک ثانیه از وقت دولت نیز به پاسخ به این فشارها اختصاص پیدا نکرد و همه وقت دولت صرف خدمت به مردم شد.

به گزارش فارس، دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان در چهاردهمین نشست خبری خود که با حضور رسانه‌های برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: خرمشهر به دست رزمندگان الهی ما و ملت بزرگ ایران آزاد شد و آزادی خرمشهر یک هدیه الهی به ملت ایران بود و سرآغاز دوره جدید یک نبرد بین جبهه یکپارچه زورگویان و دنیاپرستان در برابر یک ملت مظلوم و صالحان بود و نقطه نبرد بین مومنان، پاکان و صالحان در برابر شیاطین و افراد ضد بشر بود.

وی افزود: در خرمشهر عظمت‌های انسان‌های متعالی در برابر دلدادگان به ثروت و قدرت به نمایش درآمد و سوم خرداد را به همه ملت ایران و بشریت تبریک می‌گویم.

رئیس‌جمهور با اشاره به توانمندی‌های ملت ایران گفت: باورمان این است که ملت ایران دارای ظرفیت‌های عظیم و بی‌نظیری است و اعتقادما این است که ملت ایران می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد و تصمیمات مهمی را اتخاذ کند.

احمدی‌نژاد همچنین اظهار داشت: در این مدت سی سال که از انقلاب می‌گذرد ملت ما حرکت رو به کمال و رو به رشدی را سازمان داده و امروز ملت ایران یک ملت الهام بخش و پرچمدار خوبی‌ها در جهان است و امروز ایران کانون امید صالحان، پاکان و عدالت‌طلبان دنیا است.

وی با اشاره به حضور گسترده ملت ایران در صحنه‌های مختلف جهانی گفت: ‌امروز ملت ایران در صحنه‌های مختلف نقش‌آفرین است و جایگاه ملت ایران جایگاهی نورانی در سطح جهان است و از اینکه خداوند توفیق خدمت‌گذاری به این ملت را به ما عنایت فرمود سپاسگذارم و هر روز ملت ایران بهتر از دیروز است و آینده روشنی روبروی ملت ایران قرار دارد.

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در یکشنبه 88/3/3ساعــت 3:19 عصر تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر
آقای موسوی، چند سوال دانش آموزی

امروز یه چیز جدید براتون آماده کردم، با عنوان سوالات دانش آموزان از آقای موسوی امیدوارم که کامل بخونید.

ضمنا مطلب را در ادامه هم گذاشته ایم.

لینک دانلود با حجم 56 کیلوبایت

یا علی

ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در یکشنبه 88/3/3ساعــت 2:28 صبح تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر
سی دی های انتخاباتی

سلام، در راستای هدفمان فیلمی از فعالیت های دکتر احمدی نژاد و هیئت دولت در استانها تهیه کردیم. این فیلم که حدود 70 دقیقه به طول می انجامد. فیلمی جامع می باشد و چهره های کلی را معرفی می کند.

این فیلم به علت داشتن حجم بالا امکان آپلود شدن ندارد. لذا دوستانی که خواستار این فیلم هستند در همه شهرها می توانند در قسمت نظرات خصوصی وبلاگ شماره تماس خود را درج کنند. بنده در اولین فرصت با این افراد تماس گرفته و به وسیله پست فیلم را ارسال خواهم کرد. کسانی هم که دوست داشته باشند می توانند تعداد بالا درخواست کنند تا فیلم ها تکثیر شود و در اختیار آنها قرار گیرد. این افراد می توانند هم فیلم ها را خود مشاهده نموده و هم به دیگران و آشنایان خود بدهند. این مورد دارای شرایط وِیژه ای است.

ضمنا سی دی دیگری هم هست که دارای مطالب و متون کاملا جامع در مورد دولت نهم و آقای احمدی نژاد است. اسن سی دی هم شرایط بالا را داراست.

یا حق


+ نوشته شـــده در جمعه 88/3/1ساعــت 4:4 صبح تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر
اولین پیام

سلام، این اولین پستی هست ما داریم توی این وبلاگ قرار می دیم. ما در این وبلاگ رسالتی را دنبال می کنیم که خدا، اسلام، امام زمان و رهبر عزیزمان بر عهده مان گذاشته اند، و آن نیست مگر حمایت از دولت کریمه اسلامی، حال مهم است که ببینیم کدام دولت کریمه است و چرا؟ از اکنون ما مباحثی را پیرامون دولت نهم مطرح می کنیم و جزوات و کتبی را در موضوع آن و البته آقای دکتر احمدی نژاد، رئیس جمهور مردمی قرار می دهیم. و با استعانت به خدا و ظیفه مان را طوری دنبال می کنیم که تفاوت حق از باطل روشن گردد. امید است که این روشن گری ها هم در فضای جامعه و هم در فضای انتخاباتی جامعه تاثیر به سزایی گذارد. و البته گام مهمی باشد در نشان دادن چهره مردمی دولت آقای احمدی نژاد.

یا علی


+ نوشته شـــده در جمعه 88/3/1ساعــت 3:46 صبح تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر
<      1   2   3      >




مرگ بر آمریکا