سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوئل؛ تصویر شفاف امت حزب الله

این چند خط ناچیز و حقیر تنها بهانه ای است، جهت ادای تکلیف در برابر اکرام مجاهدان راه حق، تا حداقل خود متهم به "دشمن فائزه هاشمیشناس دوست فراموش" نشوم. تا در برابر هشدار و فریاد امام حسین علیه السلام در منا که فرمودند:" خداوند از شما انتقام خواهم گرفت. شما مردان الهی و مجاهدان و عدالتخواهان را اکرام و احترام نمی کنید و تکلیف شناسان را قدر نمی دهید." به اندازه ذره ای انجام تکلیف کرده باشم. شاید برخی گمان می کنند تشویق و اکرام صالحان، تنها مربوط به اکرام علما و بزرگان دینی و سیاسی است، که خود خطاست و بیراهه ای است که موجبات بی اعتنایی به رویش های قابل تقدیر انقلاب اسلامی خواهد شد. بیراهه ای که در بستر آن سربازان انقلاب تنها همان نسل اول پایدار بر آرمان ها خواهند بود، و انقلاب پیر و فرسوده نشان داده خواهد شد.

این همان بهانه است؛ چندی پیش گرافیست انقلابی و مجاهد برادر عزیزم میثم محمد حسنی یا همان دوئل معروف خودمان، طرحی معنادار به مناسبت حکم خنده دار و شاید گریه آور آقازاده دوچرخه سوار کار کرد(+) و گفت:" به بهترین برداشت از این طرح ، جایزه ای تقدیم خواهم کرد ." از همینجا بود که سیل تحلیل ها و برداشت ها که از عمق جان و اندیشه برخواسته بود، روانه دوئل شد، تا این بار در قالب کامنت، پیام مردم به کانون های قدرت ثروت برسد و از طرفی نشان روشنی از تحلیل های آرمانخواهانه مردم باشد. برداشت های مختلف و متنوعی که حتی به ذهن دوئل هم خطور نکرده بود!

نهایتا بنده حقیر نیز در کامنتی برداشت خود را برای دوئل فرستادم که به این شرح است:" اولا؛ همیشه چهره مجرم رو شطرنجی می کنن و پرونده ها را اعلام و روشن، اما در رسم آقازادگی دقیقا برعکس عوام الناس هست.اینجا هم دقیقا همیطنور شده است.
دوما؛ فائزه تمام قد و بدون هیچگونه واهمه ای از تمام پرونده های خودش که حتی از قدش هم بلندتر هست می گذرد. وتنها همین پرونده کوچیک که البته شطرنجی هم هست جلوی پاش هست که اونم مشکلی براش ایجاد نمیکنه.
سوما؛ فائزه با لبخند ملیح به جایی نگاه میکند که نشان از اطمینان خاطر او دارد. شاید به جناب پدر نگاه می کند و مطمئن هست که خطری او را تهدید نخواهد کرد.
چهارما؛ مقنعه قرمزی که پوشیده معمولا سر مریم رجوی هست. و پوشیدن رنگ قرمز هم مفهوم خاص خودش را دارد. اونم وسط این همه مشکی که خیلی جیغ می زند.
پنجما؛ فائزه بعد از گذر از انبوه پرونده ها که همگی هم شطرنجی شده اند، بدلیل ازدیاد پرونده ها دیگه از پشت سر ردی بجا نگذاشته و از روبرو با لبخندی قهرمانانه می آید.
ششما؛ چادر عربی سر فائزه که مثل عبا شده، خودش پیام داره.
هفتما؛ بین بعضی از زونکن ها که پرونده فائزه هست، ظاهرا چیزای دیگه ای هست.

هشتما؛ مخفی کردن دست هاش زیر چادر عربی! که میتواند به نقش پنهان و همیشگی خاندان هاشمی اشاره کند یا به حمایت های عرب ها و آل سعود از آل هاشمی"

تا اینکه بعد از چند روز دوئل منظور اصلی خود را اینگونه عنوان کرد:" سه چیز در طرح منظور بود … اول به جای شطرنجی شدن صورت مجرم، پرونده های حضرت ایشان شطرنجی شد! یعنی که 6 ماه حبس برای آن همه جرم، اصطلاحا ماست مالیزیشن شدن باقی پرونده هایی بود که حجم شان از سر سرکارخانم بالاتر رفته بود! و دوم حجاب سرکار خانم که به سمت موطن خواستگار سعودی شان گراییده و سوم رنگ خاکستری فضا که نشان از فتنه آلود بودن فضای اطراف ایشان دارد."(+)

نهایتا امروز هم اسامی برندگان رو اعلام کرد(+)، ظاهرا جایزه دوئلی که کتاب دوم دوئل می باشد، نصیب بنده هم خواهد شد. که ارزش آن نه مادی بلکه، در محبت بین خودی ها و انزجار از دشمن نمایان خواد بود.

امروز دیگر همه از دوستان و دشمنان دوئل را می شناسند، طرح های او فریاد تصویری امت حزب الله است که چون تیر زهرآگینی بر پیکیره دشمن خارجی و پادوهای داخلی آنها پرتاب می شود. امروز دوئل ها با دریافت پیام امام خامنه ای روحی له الفداه شجاعانه به کارزار میدان جنگ نرم آمده اند و مجاهدانه پوزه ی مستکبرین عالم را بر خاک می مالند. در این زمانه ی غربت دوئل دیگر یک سایت و یا یک گرافیست ساده نیست، بلکه رسانه ی حزب الله است. آنجا که در هر نشریه و وبلاگی طرح های او جای دارد، آنجا که طرح او طرح های مستکبرین را هویدا می کند و به تصویر می کشد، آنجا که برای هیئت ها و یادواره شهدا در کوچکترین شهرها طرح می زند، آنجا که تصویر "مولایمان" را، "پیر دلاور جبهه ها" را "سردار قدس" را به رخ جهانیان می کشد. دوئل یکی از بیشمار سربازان امام خامنه ایست، که خواب را بر حرامیان حرام کرده اند. احسنت به دوئل که تولی و تبری اش ترک نمی شود و با هر تقدیری بر تواضعش افزوده می شود، و می داند که تقدیر با اوست. خدا قوت برادر؛ جمجمه ات را به خدا بسپار...

به قول دوئل؛ کاملا بی ربط:

چون بیوه گان ننگ سلامت ماند بر ما / تاوان این خون تا قیامت ماند بر ما


+ نوشته شـــده در سه شنبه 90/10/20ساعــت 4:7 عصر تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر
جای عدالت خالیست

همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی در استان اردبیل؛ صحیح است که بصیرت مولفه ای مهم در گفتمان انقلاب اسلامی و مکتب امام روح الله است، اما...

همایش جبهه پایداری در اردبیل


پی نوشت: 1. ان شاالله که سهوی چنین اتفاقی افتاده است. این را حتما باید گوشزد کنم، که چپ، راست و انحرافی لطفا خفه خون بگیرند و کسی از این نقد سوء استفاده نکند. اگر به حکم عدالت بود گردن خیلی از حضرات اکنون باید زیر تیغ عدالت بود. پس سکوت کنید بهتر است! این تنها یک تذکر درون گفتمانی است.

2.نباید گذاشت گَرد شعار زدگی، غفلت زدگی و فراموشی در سایه ی عقب ماندگی سیاسیون و پازل ابوفتنه ها بر روی چهره ی 9دی بنشیند. باید در حرکتی روبه جلو و با تحلیل های فرصت محور(نه تهدید محور و امنیتی) و رشد محور از 9 دی به عنوان سکوی پرتابی جهت حرکت عظیم انقلاب اسلامی استفاده کرد. نباید تمام فتنه را در فتنه گری چند عروسک خائن و سکوت عده ای عقب مانده قاعد خلاصه کرد و تمام. کاش وقت داشتم، و این ذره به اندازه خودش انجام تکلیف می کرد. اما هیچ چیز جای کلام امام خامنه ای روحی له الفداه را نمی گیرد: "9دی، تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است."

3. هنوز هم بر سر تسخیر سفرات جاسوسخانه انگلیس بحث است. در پست قبلی دفاع محکمی از اصل و ماهیت حرکت، یعنی حرکت ضداستکباری و ظلم ستیزانه دانشجویان کردم. چرا که عده ای هنوز بعد از 30سال از انقلاب می خواهند ما را در جغرافیای ایران حصر کنند و تسخیر را تجاوز به خاک می پندارند! هیهات؛ اگر از اصول تغییرناپذیر خود کوتاه بیاییم. هر روز و هر لحظه و در تمام شئون باید انقلابی اسلامی کرد، نباید در ساختارهای جمهوری اسلامی ماند، حتی این انقلاب نیز خود مقدمه ی انقلاب جهانی حضرت حجت(عج) است. اما در باره ی نوع ورود، زمان ورود، غلبه احساسات بر عقلانیت و...در این حرکت دانشجویان جای نقد و بررسی و آسیب شناسی زیادی وجود دارد.


+ نوشته شـــده در جمعه 90/10/9ساعــت 4:2 عصر تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر




مرگ بر آمریکا