سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقتدرین مظلوم

به مناسبت دومین سالگرد شهادت مظلومانه شهدای کانون رهپویان وصال شیراز

حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی): نشانه های برجسته زودتر مورد توجه قرار می گیرند، قله ی بلند بیشتر آماج قرار می گیرند.

امروز 24فروردین 89 دومین سال از عروج پاکترین های شهر شیراز می گذرد که در اوج مظلومیت واقتدار به شهادت رسیدند.

واقعه بمب گذاری وغم ازدست دادن بهترین های عالم، غم جاماندن از رفقا(بخصوص شهید محمد علی شاهچراغی برای بنده) و به قول استاد عزیزمان غم دوری از یار و وصال که از تمام آنها سنگین تر هم هست، داغی عظیم بر جسم و روح همه حزب اللهی های شهر برجای گذاشت.

اما در مملکتی که به صدقه سرشهدا به اینجا رسیده است از جانب برخی مسئولین و برخی مغرضین که در لباس اسلام هم بودند، مظلومیت وداغ این غم را برما ماضاعف می کرد.

در این میان کسیکه به ادعای مریدانش رهبر معنوی و پدر شهیدان شیراز است، با سکوتی گزنده هیچ نگفت و حتی پیامی نیز نداد. در حالیکه تمام علمای کشور ومراجع معظم تقلید وحتی حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) در پیام هایی جداگانه باعث تسلای خاطری برزخمی که برپیکره خانواده های شهدا ومردم شهید پرور شیراز برجای مانده بود.

سید علی محمد دستغیب برخلاف تمام علمای شیراز در هیچکدام از مراسمات شرکت نکرد، و به گونه ای رفتار کرد که گویی هیچ اتفاقی در شهر نیفتاده است وکسی شهید نشده است.

حتی برخی از طلاب فتنه گر وی که همیشه وبا هر بهانه ای به دنبال تخریب ولایتمداران می گردند، این بار با حرف های مضحک واقعه بمب گذاری را به خود کانون رهپویان وصال ربط داده وبا این اقدام سعی بر تخریب چهره فعالترین مجموعه فرهنگی ولایتمدار در سطح شیراز وحتی کشور کردند.

عده ای از این افراد در سخنانی خنده آور می گفتند، کار خود اعضای کانون رهپویان بوده تا مشهور شوند، عده ای دیگر می گفتند در حسینیه کپسول گاز منفجر شده ویا در اثر انفجار معراج شهدا در آخر حسینیه بوده.

اما در این میان مردم ولایتمدار شیراز وبویژه کانون رهپویان وصال با صبر وتحمل اتهامات، این داغ را نیز به جان خریدند ودر دومین امتحان نیز سربلند بیرون آمدند و تنها سیاهی آن برای ذغال ماند.

ضمنا برخی از مسئولین نیز در آن شرایط بدلیل مسائل امنیتی مجبور به کتمان بمب گذاری شده، اما عده ای نیز از سر جهل یا خدایی ناکرده خصومت همان خزعبلات را تکرار کردند. که تحمل این داغ را سنگین تر می کرد، اما مردم با صبری که از رهبرعزیز خود یادگرفته بودند، لب فروبستند، وتحمل کردند تا نهایتا حقایق افشا شد.

ومردم با حضور خود در مراسم تشییع پیکرپاک شهدا بی سابقه ترین حضور خود را در تاریخ ثبت کردند، تا به همه بفهمانند که این خون شهداست که موجب اقتدار می شود، حتی اگر مظلوم واقع شده باشند.

حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی): نشانه های برجسته زودتر مورد توجه قرار می گیرند، قله ها ی بلند بیشتر آماج قرار می گیرند.

خبر، سریعتر از من دوید و پرپر شد
فضای کوچه پر از لاله ی معطر شد
خبر گران، خبر ناگوار و سنگین بود
تمام شهر در امواج آن شناور شد
خبر دهان به دهان گشت و شعله شعله گذشت
چه سینه ها که گدازان، چه دیده ها تر شد
نفس بریده، نفس بی امان، نفس محبوس
عروج پاکترین های شهر باور شد
چه انفجار مهیبی، چه لحظه ای، چه غمی
چهارسوی حسینیه رنگ محشر شد
و سید الشهدا بوی خون تازه گرفت
ز غصه حضرت مهدی دلش مکدر شد

شعر از: سرکار خانم پروانه نجاتی

درادامه مطلب مثنوی قشنگی درباره انفجارکانون آمده است.ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در چهارشنبه 89/1/25ساعــت 5:8 عصر تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر
تحریف ودروغ پردازی سید علی محمد دستغیب علیه امام(ره)

وبلاگ حزب الله باتوجه به تبلیغات گسترده مسجدقبایی ها وسعی در استفاده از نام امام(ره) جهت پوشاندن خطاهای خود ومظلوم نمایی های گسترده، همیشه باآوردن استدلال های منطقی در جهت تببین خط واقعی امام وشناساندن مدعیان خط امام که به تمام اصول امام راحل پشت کرده ودرعین حال دم از خط امام می زنند اقدام کرده است، که تاکنون پاسخی از جانب مسجدقبایی ها داده نشده است.

اما اکنون با رجوع به آرشیو سخنان سید علی محمد دستغیب در سایت منسوب به وی(برهان) یکی دیگر از دروغ پردازی ها وتحریف های سید علی محمد دستغیب علیه حضرت امام خمینی(ره) نمایان گشت.

سیدعلی محمددستغیب در طی سخنانی باذکر نکاتی درباب ولایت فقیه گفته است:" هرچند ولایت فقیه فوق قانون اساسی است، اما پرواضح است که اولا اداره یک کشور چندمیلیونی مثل ایران بدون تشکیلات، از دست یک نفرساخته نیست"1.

اما سید علی محمد دستغیب در سخنانی متناقض درسال گذشته که از همان سایت(برهان) انتشار یافت در باب ولایت فقیه می گوید:" هیچ وقت حضرت امام خمینی(ره) نگفتند که ولی فقیه بالاتراز قانون اساسی است؛ حتی خود ایشان تابع قانون اساسی بودند"2.

همانطور که هرعقل سلیمی متوجه می شود، سید علی محمد دستغیب در تناقضی آشکار، یکبار ولایت فقیه را فراترازقانون اساسی می داند وباردیگر آن را به شدت نفی می کند و در دروغی آشکار برای اثبات کلام خود این موضع ناصواب را به حضرت امام(ره) نیز منتسب می کند.

اما همانطور که از اسناد متعدد سخنان امام راحل برمی آید، ایشان باصراحت بر فراتر بودن ولایت مطلقه فقیه از قانون اساسی تاکید می کنند، و سخن سید علی محمد دستغیب دورغ پردازی بیش نیست.

امام خمینی(ره) جهت تببین این موضوع به صراحت می فرمایند:"ولو به نظر من (قانون اساسی) یک مقداری ناقص است و روحانیت بیشتر از این در اسلام اختیارات دارند و آقایان برای اینکه با این روشنفکرها مخالفت نکنند، یک مقدار کوتاه آمدند. این که در قانون اساسی است، این بعضی شئون ولایت فقیه است نه همه شئون آن...این را قرارش داده اند با آن همه قیودی که همه اش قیود یک چیزی بوده است که خب قرار داده اند ما هم تابعیم، لکن این مسئله نیست، مسئله بالاتر از این است". (صحیفه نور، ج6، ص519)

حضرت امام(ره) در جایی دیگر نیز بر فراتر بودن ولایت مطلقه فقیه از قانون اساسی تاکید می کنند ومی فرمایند:" این که در قانون اساسی است بعضی شوونات ولی فقیه است نه همه شوون ولایت فقیه". (صحیفه نور، ج 11، ص 133)

همانطور که مشاهده شد، حضرت امام خمینی(ره) معتقد به فراتربودن ولایت مطلقه فقیه از قانون اساسی بودند، اما سید علی محمد دستغیب که مدعی پیروی ازخط امام(ره) را دارد، در دروغی آشکار برای اثبات حرف خود آن را به حضرت امام(ره) نسبت داده است، وچون همیشه پرده نفاق از میان می رود، در اظهاراتی متناقض همان حرف های خود را باگافی آشکار نقض می کند. واین است اخلاق و صداقت مرجع تقلید!!!

اکنون سید علی محمد دستغیب وحامیانش که سابقه ای طولانی در مقابله با آرمان های امام راحل دارند، مانند مخالفت باحکم امام(ره) در مورد امام جمعه شیراز(حضرت آیت الله حائری شیرازی)، مخالفت با نظر امام(ره) در مورد مرحوم منتظری که حتی اکنون نیز برمواضع خود پای فشاری می کنند، باید پاسخ دهند که تا چه زمانی می خواهند به خط نفاق ادامه دهند؟

از کدام امام دم می زنید؟ زمانی در دولت محبوبتان تلاش کردند تا اندیشه های امام را به موزه بسپارند، شما کجا بودید؟ اکنون گستاخ تر نیز شده اید، که حتی برای اثبات مدعای خود نظر امام راحل را نیز تحریف می کنید؟ چه پاسخی در برابر خدای متعال وملت بصیر ایران دارید؟ فاین تذهبون؟

منبع: http://hizbollah.mihanblog.com/ ادامه مطلب...

+ نوشته شـــده در چهارشنبه 89/1/18ساعــت 12:9 صبح تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر




مرگ بر آمریکا