سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
براندازی تروریست های سیاسی در انتخابات

مقدمه: صحنه سیاست میدان عمل به تکالیف دینی است و نه عمل به تحلیل های قبیله ای و حزبی که برای گرفتن مناصب قدرت در قبیله سیاسی خودمان دست به هر عملی بزنیم و طریقیت انتخابات را فدای موضوعیت آن بکنیم. انتخابات صرفا محلی برای رسیدن به قدرت نیست، بلکه مهمتر از آن خودش موضوعی است که باید باعث رشد سیاسی و فکری جامعه اسلامی و طرح چندین باره آرمان های حداکثری انقلاب اسلامی بشود.

مسئله ای که در تمام انتخابات ها اعم از ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی تا شورای شهر محل مناقشه و بحث گروه های سیاسی قرار می گیرد، بحث "انتخاب اصلح یا صالح مقبول" است. بحثی که هرچند ظاهری سیاسی و انتخاباتی دارد اما ریشه در مبنای دینی و عقیدتی دارد.

گروه های سیاسی غیرانقلابی درآستانه نزدیک شدن به انتخابات با هجمه وسیع رسانه ای خود ضمن به راه انداختن دعواهای انتزاعی و سیاسی چپ و راست یا اصولگرا و اصلاح طلب و بزرگ و خطرناک جلوه دادن حضور رقیب با نفی رقیب درصدد اثبات خود و حذف فرد اصلح شهرت گریز هستند. و عملا صحنه انتخابات را به میدان "تشنگان قدرت" تبدیل می کنند تا میدان "شیفتگان خدمت".  آنچنان برطبل انتخاب صالح مقبول می کوبند، که گویی انتخاب اصلح خیانت به آرمان های انقلاب اسلامی است. صالحی که مقبولیت آن تنها براساس نظرسنجی های همان قبیله های سیاسی اثبات شده است و نه در صحنه واقعی انتخاب مردم.

انتخاب براساس "مقبولیت" یعنی نادیده گرفتن آرمان ها و معیارهای اصیل برای انتخاب یک کاندیدا، چرا که ممکن است فردی که معیارهای ارزشی و انقلابی را دارا نیست، با توسل به تبلیغات زودهنگام انتخاباتی، شعارهای عوام فریبانه و حضور پُررنگ در رسانه ها خود را در افکار عمومی به عنوان یک گزینه "مقبول" جا انداخته باشد. این روند انتخاب که خود به نوعی منتج به فسادسیاسی می شود، موجبات حذف همیشگی اصلح و معرفی فردی که بواسطه قدرت و ثروت بیشتر مقبولیت ظاهری کسب کرده است به جامعه خواهد شد.

مگر نشنیده ایم که حضرت علی(ع) در بیان عوامل براندازی حکومت ها فرمودند: "یستدل علی ادبار الدول باربع: تضییع الاصول و التمسک بالفروع و تقدیم الاراذل و تاخیر الافاضل"(1) انحطاط دولت ها و حکومت ها به چهار عامل بستگی دارد: ضایع کردن مسائل اصولی و پرداختن به مسائل فرعی و گزینش افراد فرومایه و به عقب راندن عناصر شایسته و اصلح. و این یعنی زنگ خطری مهم که اگر شایستگان را کنار بنهیم شکست خواهیم خورد!

صریح تر بگویم تروریست های سیاسی با استدلال های غیردینی، اصلح را در تسلسلی دائمی ترور می کنند، که نتیجه آن چیزی جز براندازی نرم آرمان های اصیل انقلاب نخواهد بود. چرا که بجای اینکه سلسله مراتب انتخاب حاکمان در نظام جمهوری اسلامی را بسوی انتخاب بهترین ها طراحی کنند، دقیقا به گونه ای این سیستم را می چینند که اصلح در آن برای همیشه حذف و تا ابدالدهر خانه نشین می شود و بعید نیست در فردا روزی در شرایطی که صالح وجود دارد بگویند به فاسدمقبول! رای دهید تا افسد رای نیاورد. و این می شود که در تسلسی دائمی، اصلح توسط براندازان سیاسی حذف می شود تا خودشان در این معرکه به نان و نوایی برسند.

انتخابات یکی از مظاهر عمل به تکلیف دینی در حوزه سیاست است که در این وادی نیز باید براساس حجت شرعی عمل نمود و نه تحلیل های کاسبکارانه برخی از سیاسیون. در همین زمینه حضرت روح الله خمینی کبیر(ره) در تایید و حجت شرعی بودن انتخاب اصلح فرموده اند:" انتخابات یک محکی هم برای خودتان است که ببینید آیا می‌خواهید انتخاب اصلح بکنید برای خودتان، یا برای اسلام؟ اگر برای خودتان باشد، شیطانی است.و اما اگر انتخاب اصلح برای مسلمان‌هاست، «کی و از کجاست» مطرح نیست، از هر گروهی باشد، حزب باشد یا غیرحزب، نه حزب اسباب این می‌شود که غیرآن فاسد، و نه صددرصد حزبی بودن باعث صلاح آنهاست. ممکن است به شما و گروه شما هم مربوط نباشد. اگر اصلح را انتخاب کردید، کاری اسلامی می‌کنید و این یک محکی است برای خودتان که تشخیص بدهید انتخاب برای اسلام است، یا برای صلاح خودتان."(2)

امام خامنه ای روحی له الفداه نیز در اول فروردین ماه امسال در حرم رضوی با بیانی شفاف و صریح ضمن تذکر بر مراقبت از تحت تاثیرقرار نگرفتن فضاسازی های سیاسی رای به اصلح را تکلیف دانستند و فرمودند: "باید خودتان تحقیق کنید، ملاحظه کنید، دقت کنید، از انسانهای مورد اعتمادتان بپرسید، تا به اصلح برسید و اصلح را انتخاب کنید. رهبری، یک رأی بیشتر ندارد. بنده‌ی حقیر مثل بقیه‌ی مردم، یک رأی دارم؛ این رأی هم تا وقتی که در صندوق انداخته نشود، هیچ کس از آن مطّلع نخواهد بود ... مراقب باشید، تحت تأثیر این چیزها قرار نگیرید؛ نگاه کنید، تشخیص بدهید، اصلح را بشناسید و برای ادای تکلیف، اسم او را به صندوق رأی بیندازید."(3)

حتی در استفتایی که از نماینده امام خامنه ای(روحی له الفداه)، در پاسخگویی به مسائل شرعی یعنی حجت السلام فلاح زاده شد به صراحت از رای دادن به اصلح به عنوان یک وظیفه شرعی یاد کردند؛ متن استفتا و پاسخ آن بدین شرح است:

مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات را واجب دانستند، انتخابات اصلح را هم واجب دانستند، در بحث انتخاب اصلح شروط دیگری هم هست؟ بعضی می گویند در انتخاب اصلح مقبول جامعه هم مطرح است، آیا انتخاب اصلح قیدی دارد یا خود انتخاب اصلح از دید فرد مهم است، ولو اینکه هیچ کس به آن رأی ندهد؟

پاسخ: مقبول جامعه بودن یا نبودن از همان رأی مردم مشخص می شود که آیا مقبول هست یا خیر. شهرت افراد دلیل اصلح بودن ایشان نمی شود، ممکن است کسی مشهور باشد ولی اصلح نباشد، یا یک کسی مشهور نباشد ولی اصلح باشد. سعی کنید به اصلح رأی بدهید ولو آنکه آن فرد، شهرتی بین مردم نداشته باشد.

فلذا با چنین بیان های شفاف و روشنی از جانب حضرت امام(ره) و امام خامنه ای(روحی له الفداه) و مبنای دینی و استدلال های عقلانی هیچگونه راهی برای رجوع به افرادصالح مقبول نما نمی مانند و همانطور که گفته شد خلاف تکلیف شرعی و مبانی دینی است.

از طرفی باید متذکر شد همانطور که در انتخابات ریاست جمهوری سال 84 و انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی ثابت شد، کاندیدهایی که توسط رسانه ها و اصحاب قدرت و ثروت متهم به مشهور نبودن بودند، با حضور تکلیف مدارانه در عرصه انتخابات و پایفشاری بر آرمان های انقلاب اسلامی دل های مردم را نیز به سمت خود جلب کردند و افرادی که در نظرسازی های قبل از انتخابات جلودار بودند علی رغم پروپاگاندای تبلیغاتی و شعارهای غیرانقلابی عوام فریب نتواستند مورداقبال مردم قرار بگیرند و حتی در انتخابات مجلس تهران مشهورین عالم سیاست که دائم در رسانه ها حضور دارند حتی نتوانستند به جمع 50 نفر برگزیده مردم برسند. و این خود نشان از طرح دروغین صالح مقبول توسط رسانه های زنجیره ای و اصحاب قدرت و ثروت است تا از این رهگذر علاوه بر حذف اصلح که اتفاقا مقبول هم واقع خواهد شد، برسبد رای خود بیفزایند.

از سوی کاندیدها و ائتلاف هایی که از آنها بیشتر از هرچیزی بوی سهم خواهی و قدرت طلبی به مشام می رسد تا عمل تکلیف و حجت شرعی باید گفت اگر کسی صلاحیت های لازم زمامداری امور مسلمین را در هرجایی در خود ببیند بر آن شخص تکلیف است تا خود را در معرض آرای مردم قراردهد و نه ائتلاف کند و با نظرسنجی به نفع دیگری کنار بکشد و از طرفی هم طبق فرمایش پیامبراکرم(ص): "من تقدم المسلمین و هو یری ان فیهم من هو افضل منه فقد خان الله و رسوله و المسلمین" (4) اگر کسی را بهتر از خود یافتند هرچند که مقبولیت ظاهری هم نداشت باید به نفع اصلح کنار بکشند والا به خدا و رسولش و مسلمانان خیانت کرده است.

در آخر اینکه امروز دوران پدرخواندگی عده ای متکبر سیاست زده بر امت گذشته که بخواهند بجای مردم فکر کنند و تصمیم بگیرند. این مردم هستند که با نگاه حداکثری بدون تنازل از اصول براساس شاخص های حقیقی دینی مانند ساده زیستی، عدالتخواهی، استکبارستیزی، کارآمدی، فساد ستیزی و...به فرد اصلح رای خواهند داد.

منابع:

1. غرر الحکم، ص 342

2. صحیفه امام، ج‏18، صفحه 197 

3. بیانات رهبری در 1فروردین 92 در حرم امام رضا(ع)

4. الغدیر، ج 8، ص 291

بازتاب همین مطلب در : سحاب نیوز؛ راز 57 ؛ این عمار ؛عرش نیوز


پی نوشت: در بین کاندیدهای شورای شهر مهندس اسمائیل رئیسی را با شناخت کاملی که از ایشان دارم اصلح می دانم. ضمنا حقیر به هیچکدام از لیست ها و ائتلاف های شورای شهر رای نخواهم داد.(+)

این فرمایش از حضرت آقا هم برای این روزها لازم به یادآوری است:

و توصیه‌ى دیگر من هم این است که از همه‌ى حقشان استفاده کنند. مثلاً در تهران که ما سى نفر را باید انتخاب کنیم، اگر بیست و نه نفر را انتخاب کردیم، در واقع از یک‌سى‌ام از حق خودمان بهره نبرده‌ایم و استفاده نکرده‌ایم. چه بهتر که از همه‌ى حق خودمان تا آن جزء آخرش استفاده کنیم؛ یعنى همه‌ى سى نفر را بنویسیم. و همچنین در هر نقطه‌اى، هر تعدادى که نامزد انتخاباتى آنجا هست. ان‌شاءاللَّه موفق و مؤید باشید؛

بیانات امام خامنه ای روحی له الفداه در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما پس از شرکت در انتخابات هشتمین دوره‌ى مجلس شوراى اسلامى(86/12/24)

* ان شاالله که ما به تکلیف خودمان در یک بازی دوسر برد عمل کردیم...افوض امری الی الله...تا خداوند دل ها را بسوی چه کسی هدایت کند...


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 92/3/15ساعــت 11:32 عصر تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر
نسبت علوم انسانی اسلامی و دولت یازدهم

رهبر معظم انقلاب اسلامی: "من درباره‌ى علوم انسانى گلایه‌اى از مجموعه‌هاى دانشگاهى کردم - بارها، این اواخر هم همین جور - ما علوم انسانى‌مان بر مبادى و مبانى متعارض با مبانى قرآنى و اسلامى بنا شده است. علوم انسانى غرب مبتنى بر جهان‌بینى دیگرى است؛ مبتنى بر فهم دیگرى از عالم آفرینش است و غالباً مبتنى بر نگاه مادى است. خوب، این نگاه، نگاه غلطى است؛ این مبنا، مبناى غلطى است. این علوم انسانى را ما به صورت ترجمه‌اى، بدون اینکه هیچگونه فکر تحقیقىِ اسلامى را اجازه بدهیم در آن راه پیدا کند، می آوریم تو دانشگاه‌هاى خودمان و در بخشهاى مختلف اینها را تعلیم می دهیم؛ در حالى که ریشه و پایه و اساس علوم انسانى را در قرآن باید پیدا کرد."

 متاسفانه بعد از انقلاب عده ای با ادعای روشنفکری به تبعیت از پدر روشنفکری ایران میرزا ملکم خان به ترجمه آثار غربی روی آورده اند و حتی انقلاب فرهنگی نیز اثر چندانی بر این رویه نامبارک نداشت. اما اثرات کارهای منور الفکرهای ایران آن زمان مشهود می شود که می بینیم دانشجویان و اساتید ما فقط در حد یک مترجم علوم سکولار غربی عمل می کنند و کار تا آنجایی پیش می رود که استاد و دانشجوی مسلمان ما تمام علم را همان علوم وارداتی غربی می انگارد و جرات تشکیک در آنها را به خود نمی دهد، و درنتیجه دچار شکاکیت و تردید در مبانی اعتقادی خود و نهایتا رفتاری مبتنی برهمان عقاید متزلزل از خود بروز می دهد.

نه فقط در علوم انسانی بلکه در علوم دیگر نیز ما فقط در حد یک مترجم عمل می کنیم، البته در علوم انسانی بدلیل ظرفیت بالای آن در پذیرش سکولاریزاسیون، آنتلکتوئل ها(روشنفکرها) خوب پیش رفته اند.

علوم انسانی به عنوان مبنا و اساس تمام علوم بشری و نقش هدایت کننده علوم دیگر نیاز به توجه جدی دارد، چرا که اکنون علوم انسانی که در دانشگاهها تدریس می شود، تنها ترجمه ای است از آثار روشنفکران غربی که عمدتا دارای گرایشات مادی گرایانه و بر اساس عقل اومانیستی منقطع از وحی بوده اند.

اندیشه های سکولار غرب ریشه در، اومانیزم، نسبیت گرایی و پلورالیسم معرفتی دارد و این منجر به سکولاریزه کردن جامعه می شود، و دانشجو مسلمان دچار شکاکیت در مبانی اعتقادی خواهد شد که اگر این امر پیش رود منجر به استحاله تدریجی درونی جمهوری اسلامی خواهد شد.

باید در تمام زمینه ها اعم از جامعه شناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی، علوم سیاسی، اقتصاد و...بازنگری بصورت ریشه ای انجام گردد. البته در مواجهه با علوم وارداتی نباید بصورت حذفی برخورد کرد، بلکه باید از تجربیات و قسمت هایی که با قرآن وسنت تعارضی ندارند استفاده کرد. باید علوم انسانی سکولار را از صافی وحی و آموزه های غنی دینی عبور داده و مبانی و اصالت آن ها را براساس قرآن بر محور خدا قرارداد تا علوم انسانی بدست آمده باعث رشد و تکامل انسان شود، نه اینکه او را در تنگنای دنیا محصور کند.

که حتی مقام معظم رهبری برای چندمین بار در تاکید بر این امر فرمودند: "مبنای علوم انسانی غرب که در دانشگاه‌های کشور بصورت ترجمه‌ای تدریس می‌شود، جهان بینی مادی و متعارض با مبانی قرآنی و دینی است، در حالی‌که پایه و اساس علوم انسانی را باید در قرآن جستجو کرد."

البته در این راه مهم طیف تجدید نظر طلب(بخوانید لیبرال های مذهبی) که دچار انحطاط فکری عمیق شده اند، سعی دارند تا با تخطئه این امر مانع اسلامی شدن علوم انسانی و دانشگاهها بشوند. در پاسخ به آنها باید گفت ضرورت این بازنگری در کتب درسی دانشگاهها آنجا مشهود می شود که تفاوت های فرهنگ دینی و غیردینی و آثار آن را در جامعه شرح دهیم. البته برای کسانیکه دچار استحاله فکری شده اند، و بنا به پلورالیسم و در نهایت شکاکیت، این امر تفاوت چندانی نمی کند.

تفاوت های اساسی فرهنگ اسلامی با غرب را که اهمیت اسلامی شدن علوم انسانی را نمایان تر می کند عبارتند از: 1- اصالت خدا در فرهنگ دینی و عدم اعتقادبه خدا در فرهنگ غرب 2- اعتقاد و اهمیت به وجود روح در کنار جسم در اسلام، در حالیکه در غرب تنها به لذات مادی و جسمانی اعتقاد و اهمیت می دهند 3- فرهنگ اسلامی برای ارزش ها، واقعیت و ملاک قائل است در حالیکه در فرهنگ غرب تمام امور نسبی و اعتباری و مطابق سلیقه مردم است 4- فرهنگ اسلامی انسان را همیشه مکلف و موظف می داند، اما در غرب فرد هیچ تکلیفی در برابر هیچ امری ندارد و... که با وجود این تعارضات و تفاوت های آشکار است که باید با حرکت جدی به سمت اسلامی شدن علوم انسانی و در نهایت دانشگاهها رفت.

لذا با توجه به این نکات، و ذکر این مهم که مقام معظم رهبری از سال هاپیش بر ضرورت تولید علم ، دانش بومی اسلامی- ایرانی ، و حرکت جدی به سمت اسلامی شدن دانشگاهها تاکید داشته اند، و با ترسیم مسیری حکیمانه خود در جهت رسیدن به تمدن اسلامی اقدام کرده اند. که متاسفانه هیچگونه درخوری در این راستا از سوی مسئولین امر انجام نشده است. اما اکنون که در دهه چهارم انقلاب که به نام پیشرفت و عدالت نامگذاری شده و از طرفی نشانه های روشنی بسوی تمدن اسلامی نمایانگر شده است، مسئله اسلامی کردن علوم انسانی به عنوان یکی از پایه های اصلی تحقق تمدن اسلامی بیش از پیش ضرورت پیدا می کند. فلذا می بایست دولت آینده در حرکتی رو به جلو این مهم را در کنار مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی جزو رئوس اصلی کار خود قلمداد کند و این مسئله جزو مطالبات اصلی تشکل های دانشجویی و نخبگان از کاندیدهای انتخابات بشود.

امام خامنه ای(روحی له الفداه) نیز در دیدار خود با اساتید دانشگاه ها خواستار توجه جدی مسئولین مربوطه به  این موضوع شدند: "بسیاری از علوم انسانی مبتنی بر فلسفه هایی است که مبانی آنها مادیگری و بی اعتقادی به تعالیم الهی و اسلامی است و آموزش این علوم موجب بی اعتقادی به تعالیم الهی و اسلامی می شود و آموزش این علوم انسانی در دانشگاهها منجر به ترویج شکاکیت و تردید در مبانی دینی و اعتقادی خواهد شد. مراکز تصمیم گیری اعم از دولت، مجلس، و شورایعالی انقلاب فرهنگی باید این موضوع را مورد توجه جدی قرار دهند."

همین مطلب در تریبون مستضعفین ؛ خبرگزاری فارس، این عمار ، راز 57


پی نوشت: کماکان نیازمند یاری تان هستیم...نیروی انسانی...تدارکات...و بطور خاص مالی...خیلی زود دیر می شود و قاعدین خانه نشین و یا عده ای نیز هنوز درگیر حل مسائل تئوریک...


+ نوشته شـــده در پنج شنبه 92/3/9ساعــت 3:13 عصر تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر
نامه طلاب و دانشجویان حامی جلیلی در شیراز خطاب به آیت الله مصباح

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر علامه بصیر حضرت آیت الله مصباح یزدی(دامت برکاته)

سلام علیکم

امروز در دهه چهارم پیشرفت و عدالت که در شرایط حساس پیچ تاریخی قرار داریم و همچنین پس از بیداری امت اسلامی در سراسر جهان که نوید تمدن نوین جهانی اسلامی را می دهد، برای تحقق آرمان های جهانی انقلاب اسلامی و مکتب اسلام ناب محمدی با تفسیر بزرگ­مردتاریخ امام خمینی(ره) راهی طولانی و دشوار پیش رو داریم. مسیری که با تبعیت محض از هدایت های الهی و حکیمانه ولی فقیه زمان امام خامنه ای(ارواحناله الفداه) آسان و هموار خواهد گشت.

نگاهمان به انتهای افق و در اندیشه مان فتح سنگرهای کلیدی جهان و ان شاالله با ظهور حضرت ولی عصر(عج الله تعالی فرجه الشریف) تحقق کامل حاکمیت اسلام است، اما اکنون عرصه ی مهم و سرنوشت ساز انتخابات را پیش رو داریم که مظهر جمهوریت نظام و مصداق حماسه سیاسی است. در این میان دشمنان خارجی با فتنه انگیزی و از طرفی کینه توزان قدرت طلب داخلی به زعم خود قصد دارند تا مانعی بر حرکت شتابان امت ولایتمدار ایران اسلامی ایجادکنند.

حضرت علامه و استاد اخلاق عزیز؛

بار دیگر حضور جهادی شما عالم وارسته را در این عرصه خطیر حماسه ی سیاسی شاهد هستیم که با تمام آبرو و دارایی خود عَلَمِ تکلیف محوری و ولایت مداری را به دوش کشیده اید و مانند همیشه تنها با خداوند متعال معامله کرده اید.

اما متاسفانه آنچنان که می بینیم فضای سیاسی کشور چنان رو به بی اخلاقی و حرمت شکنی رفته است که جایگاه بزرگوارانی چون شما که ایستادگی و جانبازیتان در دفاع از ولایت و خط اسلام ناب محمدی(ص) بر هیچکس پوشیده نیست نیز، از گزند تندروی ها و کینه ها در امان نمانده است.

فراموش نکرده ایم، هرگاه دشمنان مکتب اسلام ناب محمدی(ص) عرصه را بر انقلاب اسلامی تنگ می داشتند و یا با شبهه افکنی ها، تهمت ها و توهین ها بر ولایت فقیه، ایمان ما را نشانه می رفتند، دل قُرص می داشتیم که حکیم متالٌه ای چون شما همیشه در صحنه است که نور اسلام را از میان غبار ابهامات بر دل ما می تاباند و با روشنگری های بی دریغ خویش تمام آبرو و هستی اش را در طبق اخلاص دفاع از ولایت مطلقه فقیه می گذارد.

ما هیچگاه مبارزات سیاسی، فرهنگی حضرتعالی را همراه با یاران انقلاب مانند شهید بهشتی، شهید مطهری و امام خامنه ای(اروحنا له الفداه) و...فراموش نخواهیم کرد. راه اندازی نشریه ایدئولوژیک و مبارزاتی انتقام، نوشتن اعلامیه های ضدرژیم شاهنشاهی و...گوشه ای از این سوابق مجاهدگونه در قبل از انقلاب است.

"ذوالشهادتین" امام(ره) و شاگرد اخلاق آیت الله بهجت(ره)؛

فراموش نکرده ایم مجاهدت های شما را در دفاع عقیدتی و تئوریک در مناظره های علمی در برابر اندیشه های التقاطی و مارکسیستی، حضور مداوم و موثر در انقلاب فرهنگی دانشگاه ها، اقدام عملی برای تحول در حوزه های علمیه، تربیت طلاب مستعد، حضور در جبهه های جنگ و آن زمانیکه "یک تنه به مصاف خناسان مسلط" رفتید و تریبون نمازجمعه را تبدیل به دفاع عقیدتی از نظام سیاسی اسلام کردید.

ما دوران دوم خرداد را که نشریات زنجیره ای با سیل شبهات و توهین ها به مقدسات و احکام اسلامی افکار عمومی جامعه را هدف گرفته بود و حضرت­عالی چون چراغ راهی با "منطق قوی و مستحکم" به میدان آمدید و آماج اهانت سکولارهای غرب زده قرار گرفتید و از طرف نائب امام زمان(عج) هم لقب "عقبه تئوریک نظام" به حضرت­عالی داده شد را از یاد نخواهیم برد همچنان که روشنگری های عمارگونه حضرت­عالی در فتنه 88 فراموش نمی کنیم.

فیلسوف برجسته و مطهری زمان؛

بی تقوایی و هتاکی هایی که امروز دوباره به­سوی حضرت­عالی جهت گیری شده است را دقیقا ادامه همان اهانت های سال های گذشته می دانیم که به بهانه ای کینه قدیمی خود را عیان کرده اند و قصد انتقام گیری دارند تا در حرکتی ارتجاع گونه نگذارند گفتمان اصیل انقلاب اسلامی تداوم پیداکند. 

اکنون در شرایطی که مصاف جبهه "عدالت، مقاومت و پیشرفت" با جبهه "تبعیض، سازش و توسعه" به اوج خود رسیده است، و انشقاق و دودستگی جریان عظیم حزب الله را در دستور کار دارند، ما به عنوان فرزندان معنوی حضرت­عالی در جمع طلاب و دانشجویان حامی دکتر سعیدجلیلی در شیراز که بسیاری از آموخته هایمان را از شما داریم ضمن ارج نهادن بر مقام معنوی و علمی برجسته حضرت­عالی اقدامات هتاکانه و تخریب گرایانه عده ای نوکیسه سیاسی را مایه ی رسوایی بیش از پیش آنها دانسته و به صراحت اعلام می کنیم آنهایی که بنا را برتقابل و تخریب درون گفتمانی گذاشته اند، نه از دلسوزان بلکه از خائنین به گفتمان انقلاب اسلامی هستند.

ما پیروزی خود را در اخلاص، تقوا، وحدت میان جبهه مقاومت و تبیین ایجابی گفتمان انقلاب اسلامی می دانیم، چراکه از شما آموختیم که خدای سیاست همان خدای جبهه و جنگ است.

لذا امیدواریم با دعای خیر حضرت­عالی در حق ارادتمندان خود، این مسیر را تا تحقق تمدن اسلامی به سلامت طی کنیم.

سخن را با فرمایشی از امیرالمومنین حضرت علی(ع) تمام می کنیم: "کوه ها از جای کنده می شوند، تو پا برجا باش؛ دندان هایت را به هم بفشار. کاسه سرت را به خدا بسپار. قدمهایت را بر زمین استوار کن. چشم به آخرین صفوف دشمن بدوز و از برق سلاح­هایشان ترس به دل راه مده. و بدان که پیروزی از سوی خدای سبحان است."

سایه ی امام خامنه ای ارواحنا له الفداه مستدام

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

 طلاب و دانشجویان حامی  دکتر سعید جلیلی در شیراز


پی نوشت: وقتی نمانده است؛ خودتان دست بکارشوید. محصولات را دریافت، چاپ و توزیع کنید. معطل هیچکس نمانید. هرکاری از دستتان برمی آید از ساختن کلیپ، طراحی پوستر، تولیدمحتوا، تجمیع و سازماندهی نیروانسانی، پیداکردن ساختمان برای ستاد، رایانه تا کارهای اجرایی ستادی. مهمتر از همه تبلیغ چهره به چهره. تبلیغ فقط ایجابی و تبیین گفتمان عدالت، مقاومت و پیشرفت، تبلیغات باید الگو و تبدیل به یک ارزش شود...اختلافات و تفاوت تحلیل ها میان جبهه انقلاب اسلامی بماند بعد از انتخابات، تکلیف امروز را دریابیم...فعلا همین...(+)و (+)

ستاد مرکزی مردمی سعید جلیلی

ستادمردمی جلیلی در استان فارس

محصولات تولیدی ستادمردمی

چرا جلیلی اصلح است؟


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 92/3/1ساعــت 4:7 عصر تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر




مرگ بر آمریکا