• وبلاگ : فقير
  • يادداشت : پارادوکس دانشجو و محافظه کاري
  • نظرات : 0 خصوصي ، 12 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    انتقاد آيت الله جنتي خطيب جمعه تهران از دولت به علت کم تجربگي استاندار فارس
    خطيب جمعه تهران تاکيد کرد: بايد انضباط اجتماعي نيز در جامعه افزايش يابد و به طور يک فرهنگ عمومي در آيد. به گونه اي که وجدان کاري، خودباوري، ابتکار در عمل، روحيه کاري، سخت کاري و درستکاري در جامعه افزايش يابد.
    وي افزود: اين فرهنگ سازي تنها به عهده شوراي عالي انقلاب فرهنگي نيست و مسئوليت همه مردم است چرا که در دسته معروف ها قرار مي گيرد و امر به معروف و نهي از منکر وظيفه همه جامعه است.

    وي همچنين با اشاره به اينکه مي خواهم توصيه و نصيحتي را انجام دهم، اما قبل از آن مي گويم که اين توصيه از سوي کسي انجام مي شود که نه متهم به مخالفت با دولت نه متهم به مخالفت با رئيس جمهور است، افزود: من در همه عرصه ها از ارز شها دفاع کرده ام و هيچ گاه دفاع از شخص نبوده است و معتقدم در اين مملکت بايد شايسته سالاري حاکم شود و اگر شايسته سالاري حاکم نشد من چاره اي نمي بينم جز اينکه به آن اشاره کنم.

    دبير شوراي نگهبان در ادامه با انتقاد از بکارگيري يک نيروي جوان، کم تجربه به عنوان استاندار يک منطقه مهم که داراي مسائل اقتصادي و اختلافي مهم است، افزود: چگونه مي توان چنين فردي را بدون هيچ تجربه مديريتي به عنوان استاندار اين منطقه مهم منصوب کرد و همه اين کارها نيز از سوي کسي که هيچ مسئوليتي ندارد و کارها را پس و پيش مي کند انجام شود.



    جنتي همچنين با مطرح کردن اين سئوال که مگر حساب و کتابي در مملکت در کار نيست؟ افزود: اين فردي که هيچ مسئوليتي ندارد افراد حزب الهي ما را درو مي کند و طرد مي کند. اين در حاليست که هر چه ما داريم از حزب الله است و اين اقدامات تضعيف حزب الله است و ما در مقابل هر رفتاري که به تضعيف حزب الهي ها بينجامد مي ايستيم.