• وبلاگ : فقير
  • يادداشت : آزادي کالاي قاچاق نيست!(2)
  • نظرات : 10 خصوصي ، 24 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + علي 
    سلام
    1) بعد از تسخير سفارت انگليس، روساي قواي مقننه و قضاييه حامي اين کار بودند، تنها دو شخص عالي مقام رهبر و رئيس جمهور موافقت (حتي تلويحي) خود را اعلام نکردند که معنايش مشخص است و اوج بينش و هماهنگي اين دو بزرگوار با يکديگر را مي رساند.
    2) انتصاب هر کار به رهبر انقلاب، خيلي وقت قديمي شده است از خاتمي و لاريجاني و قاليباف تا پورمحمدي که هر غلط خود را به گردن امر رهبري مي اندازند تا ...
    آقاي محمديان هم درباره حمايت از هاشمي و جاسبي در دانشگاه آزاد و مصاحبه کذايي با اعتماد و ... بايد پاسخگو باشد. لازم هم نيست آپديت کردن سايت khamenei.ir را به رهبري نسبت بدهند!
    وگرنه در همين سايت، خيلي مطالب وجود دارد که انتصاب آن به رهبري باعث سرخوردگي هواداران مي شود و البته واقعيت اين است که هر کار سايت با نظر ايشان نيست.
    پاسخ

    سلام؛1. اتفاقاموضع لاريجاني که سعي کرد هم تسخير را تاييد نکند، وهم دانشجويان را تخريب مناسب بود.والبته احمدي نژاد هم سکوت خوبي کرد.ضمنا چرا همه چيز را سياسي و جناحي مي بينيد؟؟2.اتفاقا آقاي محمديان از مخالفين جدي هاشمي و جاسبي در قضيه دانشگاه ازاد بوده و هست.ومثل بعضي درپشت پرده با جاسبي معامله نکرده!!! اگرمقصودتان نامه حضرت آقا به احمدي نژاد درباره مشايي است؛ که اتفاقا عمل خوداحمدي نژاد باعث سرخوردگي هوادارانش شد ونه چيز ديگري.