• وبلاگ : فقير
  • يادداشت : ازسقف نم داده بيت رهبري تالوبياپلوي افطار
  • نظرات : 19 خصوصي ، 82 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سيد محمدعلوي 

    سلام

    خوب بود

    سوالي دارم ؟ چرا ما دقت نمي کنيم به مسائل !

    آيا رهبري فقط يک حرفي را ميزند! بدون کارشناسي! آيا رهبري براي نظرات خود از ظرفيت هاي علمي کشور استفاده نمي کنند! آيا تعمل لازم را در نظريات خود ندارند! نميدانم شايد اين سخن لبه ي ديگري دارد که رسا نيست؛ تا جايي که من ميدانم حضرت آقا اگر نظري ميدهند در حيته تخصص خود است يا اگر هم نباشد ميگويند با مشورت به کارشناسان خبره به اين نظر رسيديم!؟

    منظور دوست عزيزمان را براي من باز کنيد لطفاً؟ من احساس ميکنم که اين فکر متاثر از هما فکري است که ميگويد بايد رهبري را استيضاح کنيم اگر پاسخ نداشت معذور است(پارک ملت) و ....؟

    که در نهايت حضرت اقا اين جواب را بدهد:(" گفته شد که بعضى‌ها نظرات کارشناسى ميدهند، با نظر رهبرى مخالف است، ميگويند آقا اين ضد ولايت است. من به شما عرض بکنم؛ هيچ نظر کارشناسي اى که مخالف با نظر اين حقير باشد، مخالفت با ولايت نيست" )

    من قبول ندارم که اگر کسي نظري خلاف نظر اقا داد ضد ولايت فقيه است ولي ميگويم تعمل لازم را روي موضوع نداشته است؟

    انشا الله خداوند توفيق به ما دهد که در نهايت به نظر ولي فقيه که متصل به حکمت الهي ؛ علم نظري؛ عقل عملي و قلب سليم هستند برسيم

    حضرت الله بهجت به يکي از نماينده هاي مجلس فرمودند تلاش کنيد که به نظر ولي فقيه برسيد و اول ازنظر ايشان مطلع شويد

    پاسخ

    سلام. نظراتي که حضرت آقا مي دهند کاملا کارشناسي شده و بامشورت نخبگان آن حوزه مدنظر هست. اما اين دليلي نميشود که نخبگان کشور اگر نظرکارشناسي حتي مغايرنظر رهبري دارند مطرح نکنند يا اگر مطرح کنندتوسط عده اي متهم به ضديت با ولايت شوند.خودحضرت آقا بارهاي بار و همچنين در اين ديدار اين قضيه را متذکر شدند.در نگاه حکومتي امام و امت، اين امت هست که بايدبا طرح آزادانه نظرات خودزمينه رابراي دستورات رهبري آماده کند.نميشودامت را کلابي اختيار و بدون تعقل و نظر فرض کرد که همه جا منتظر امر رهبري باشند تا عمل کنند.بله بايد تلاش کرد که دستورات کلان رهبري به عنوان نصب العين قرارداد و دقيقا در اين مسير عمل نمود، اما نميشود و نبايددرباره هر موضوعي حتي مصاديق از رهبري هزينه کرد. پرواضح است تنها در صورتي به کسي ميتوانيم بگوييم ضدولايت که مخالف احکام حکومتي ولي فقيه عمل کند.اين را حتي در استفتائات حضرت آقا نيز ميتوانيد مشاهده کنيد.