سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از ادعاتاعمل؛ ازسکوت تا خشونت سبز

طیف تجدیدنظرطلب سکولار همیشه در کمال آرامش و به دور از منازعات ودرگیری ها در خارج از کشور، با گرفتن قیافه ی روشنفکرانه سعی دارند نظرات خود را بر عده ای ساده لوح واحساساتی تحمیل کنند.

این عده که با طرح نظریاتی از قبیل تساهل وتسامح، پلورالسیم و نفی شدید خشونت ونظام های توتالیترسعی می کنند تا مخاطبان خود را درنظر،به جامعه ای مدنی به دور از هرگونه خشونت واستبدادو در مقابل مملو از آزادی و تحمل مخالف سوق دهند وبا طرح چنین نظراتی باعث جلب توجه بیشترمخاطب گردند.

اما به فراوان دیده می شود که این مدعیان لیبرالیسم بارها هرگونه آزادی را از مخالف خود گرفته وفریادها را در گلو خفه کرده اند. مدعیانی که دم از راهپیمایی سکوت ومبارزه بدون خشونت می زدند، اکنون دم خروس آنها بیرون زده وتبدیل به یک طیف اغتشاشگر سرگردنه شده اند.

آنهایی که اظهارات مرتجعانه فیلسوفان غربی را بعد از سالها گرفته و به اسم روشنفکری دینی دوباره نشخوار کردند وفریاد دموکراسی خواهی آنان گوش عالم را پرکرده بود، دیدیم که به کوچکترین اصول و قواعد دموکراتیک پایبند نیستند و قرائت جدید "دموکراسی اشراف" را به منصه ظهور رساندند.

مدعیان پلورالیسم تمام راه های قانونی را نفی کرده وحتی بر علیه آنها موضع گرفتند وتنها باج خواهی خود را صحیح و مطابق با واقع دانستند. فریاد مقابله با روحیه دیکتاتوری را سردادند، اما دیکتاتور مابانه در مقابل رای اکثریت مردم ایستادند وتنها خود را برحق دانستندومخالفان را با بدترین اهانت ها مورد لطف قراردادند. ادب مرد را بهتر از دولت او خواندند، اما ادب را کنار گذاشتند وزمینه اهانت به مقدسات را آماده کردند. حتی دستورات جین شارپ را مبنی بر مبارزه بدون خشونت نیز نپذیرفتند و در حرکاتی به اصطلاح مدنی، به مردم حمله ورشدند.

اکنون پس از این همه کشتاردرلوای آزادی با مدعای تحمل مخالف، به جنایات خود افتخار کرده وآن رامانوری از قدرت می خوانند. سایت ضدانقلاب روز آنلاین به قلم یکی از نویسندگان سکولار در مقاله ای ضمن اشاره به وقایع روز عاشورا و تکریم اغتشاش واغتشاشگران روز عاشورا نوشته است:"بیست و دوم بهمن هر چه باشد سیاه تر از عاشورا و  شنبه خونین سی خرداد نیست، گرچه بین عاشورا و سی خرداد فاصله ای عظیم نشسته است. ملتی که در روز سی خرداد تنها شهید شد و چشمانش بر قساوت و کشتار بی رحمانه نیروهای حکومتی شهادت داد، در عاشورا رفتار دیگری نشان داد و برای همه کسانی که در راس نشسته بودند، مانوری از قدرت خود را به نمایش گذاشت."

این سایت به تعبیت از تمام مدعیان تساهل وتسامح که نتوانست خشونت طلبی خود را پنهان کند در ادامه به صراحت از متوسل شدن به سنگ در روز22بهمن، جهت تکرار خشونت طلبی های روز عاشورا سخن به میان آورد و افزود:"بیست و دوم بهمن ادامه عاشوراست، دستهایی که به خشم سنگها را جستجو می کنند تا بلور توهم خدایگان زمینی را بشکند."

پس از آشوب های خیابانی مکرر پس از انتخابات که تکراروقایع 18تیر78 بود،اکنون دیگر حنای آنها برای مردم رنگی ندارد، ومدت هاست دم خروس آنها بیرون زده است. وسیه روی شدند آنها که در وجودشان غش بود.

وتمام اینها محصول لیبرالیسم غربی است که در روز 22بهمن بوسیله مردم تشییع خواهد شد وبه گورستان تاریخ خواهد رفت.

ونرید انّمنّ علی الّذین الستضعفوا فی الارض ونجعلهم الائمّة ونجعلهم الوارثین

.............................

پی نوشت: اصلا قرار نبود مطلبی رو بنویسم، میخواستم یک خبر رو خیلی خلاصه تنظیم کنم ولی مثل زبانم، قلمم(کی بُرد) هم پرحرفی کرد و خودش شد یک مقاله.

لینک این مطلب در روایت http://ravayat.ir/shownews.asp?c=0&id=7580


+ نوشته شـــده در جمعه 88/11/9ساعــت 4:10 عصر تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر




مرگ بر آمریکا