سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره معاون اولی آقای مشایی!

درباره معاون اولی آقای مشایی!

این حق طبیعی هر رییس‌جمهوری است که معاونان و مشاورانش را بر اساس دیدگاه خود انتخاب کند. طبعا هیچکس و هیچ مقامی هم نمی‌تواند و حق ندارد با این «حق» انتخاب رییس‌جمهور مخالفت کند. حتی اگر آن انتخاب، اسفدیار رحیم مشایی باشد که حرف و حدیث درباره او بسیار است.

البته بخشی از حساسیت‌ها درباره مشایی برمی‌گردد به گفتار و رفتار 4 سال گذشته او  و بخشی هم مربوط است به حساسیت‌ها و تبلیغات بیش از اندازه بعضی افراد و جریان‌ها درباره او. من هم قصد تکرار و یادآوری و یا توجیه این حساسیت‌ها را ندارم اما دوست دارم به عنوان کسی که در انتخابات به آقای احمدی‌نژاد رای دادم و انتظارات فراوانی هم از ایشان دارم، نکته‌ای را به ایشان متذکر شوم:

آقای دکتر احمدی‌ن‍ژاد! من نه به رفتار و کردار 4 سال گذشته آقای مشایی کار دارم و نه به حساسیت‌ها و دخالت‌های بیش از اندازه‌ی دیگران درباره او. من هم اگر جای شما بودم و در دوره دوم ریاست‌جمهوری خود با آرایی 24 میلیونی به پیروزی می‌رسیدم این حق را برای خود قائل بودم که بسیار مقتدرتر و محکم‌تر از دوره اول،  کابینه ام را تشکیل بدهم، چرا که این‌بار آرای میلیون‌ها ایرانی را پشت سر خود داردم، اما قطعا فضای موجود را هم در نظر می گرفتم.

آقای دکتر احمدی‌نژاد! در 4 سال گذشته بخشی از حساسیت‌ها پیرامون آقای مشایی با دخالت‌های مستقیم رهبری به پایان رسید! آیا با معاون اولی آقای مشایی، ما باز هم شاهد این خواهیم بود که از رهبری برای پایان دادن به یک مساله عادی و یک تصمیم شتاب زده، استفاده شود؟!

آقای رییس جمهور! حتما قبول دارید که امروز بخشی از جریان مخالف شما، دیگر دغدغه مخالفت با شما را در اولویت کاری خود ندارد، این روزها آنها به صراحت در برابر رهبری نظام قرار گرفته و قصد دارند با توسل به شیوه‌های مختلف و اشخاص  گوناگون این مخالفت خود را به پیش ببرند. در این جریان مخالف، افرادی از مسئولان بلندپایه و استوانه‌های سابق نظام تا ورشکستگان سیاسی و ائتلاف عناصر ضدنظام و ضدانقلاب داخلی و خارجی نیز حضور دارند. عجیب آنکه حتی برخی از روحانیون و علمای قم نیز ممکن است با آنها همراه باشند!

آقای رییس جمهور! ما انتظار داریم که در شرایط کنونی، با تصمیمات عاقلانه و آگاهانه خود، فضای جدیدی در روابط سیاسی جریانات موجود ایجاد کنید و راه هرگونه سواستفاده را بر آنها ببندید، نه آنکه فضای بهانه‌جویی، بهانه‌گیری و سو‌ءاستفاده را همچنان هموار کنید!

در این شرایط حساس، قطعا از رییس‌جمهوری که عملکردش مورد تائید رهبری نظام است و اتفاقا بخشی از مخالفت‌های با او، دقیقا بخاطر تائیدات مکرر رهبر انقلاب از دولت اوست، انتظار می‌رفت که باری از دوش رهبری نظام بردارد، نه آنکه با عملکرد و تصمیم خود باری به آن بیفزاید!

به نقل از آهستان


+ نوشته شـــده در دوشنبه 88/4/29ساعــت 9:24 عصر تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر




مرگ بر آمریکا