سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندر احوالات یک وبلاگ

جهت آشنایی بیشتر با این وبلاگ که عمدتا کسی سابقه و دلیل راه افتادن و نوع مطالب آن را در گذشته نمی داند و تحولات جدید نکاتی لازم به ذکر است.

مدت ها بود که قصد راه اندازی یک وبلاگ داشتم تا اینکه، قبل از انتخابات سال 88 یکی از دوستان گفت وبلاگی راه انداختم بیا و با هم کار کنیم. اسم وبلاگ "حامیان دولت اسلامی" که بر گرفته از iga   یعنی Islamic Goverment Advocate   ، که اسمی کاملا انتخاباتی بود. من هم که دنبال فرصت بودم، قبول کردم و اوایل فقط مقالاتی رو که برای نشریات دانشجویی می نوشتم را می گذاشتم تو وبلاگ. و اون دوستم هم اخبار، تحلیل ها و هر مطلب خوبی در فضای قبل و بعد از انتخابات می دید می گذاشت تو وبلاگ. به همین دلیل هم حداقل می تونم بگم، مطالب 1الی 2 ماه اول رو من 100درصد تایید نمی کنم.

اما چند مدت که گذشت قوی تر وارد قضیه شدیم، شور وحال زیادی در سایت ها و وبلاگ ها بعد از انتخابات ایجاد شده بود، ما هم محکم تر کار کردیم. حتی دو بار جنبش سبزی ها، اون موقع ما رو هک کردند، پسورد وبلاگ رو عوض کردن، وعلیه خودمون مطلب نوشتند، ندامتنامه نوشتند...اما رفیقم هم فورا دوباره وبلاگ رو هک می کرد و پسورد رو عوض می کرد. خلاصه وبلاگ خیلی گرفته بود و خوبیش هم این بود که کسی ما رو نمی شناخت.

تا اینکه دوستم بخاطر مشغولیات درسی، چهارگوشه وبلاگ رو بوسید و گذاشت کنار و رفت تا تو سنگر علمی جهاد کنه. که خدا رو شکر موفق هم هست و الان جزو نخبه های علمی است. خبر موفقیتش رو ان شاالله به زودی خواهیم شنید.

دیگه وبلاگ کاملا افتاد دست من. همون روال ادامه داشت و خوب بود. تا اینکه یواش یواش شناخته شدم. البته بازم هم فقط مقالاتی رو می نوشتم. به مرور زمان از اون قالب خشک اومدم بیرون و هر از گاهی چیزهای دیگه ای هم نوشتم و می نویسم.  

الان هم که دارید می بینید، از هر جایی می نویسم، هر مطلبی که بتونم و نیاز باشه. البته بعضی رو هم اینجا نمی نویسم.

نظرتون رو حتما در مورد تغییرات وبلاگ، و اسم جدید وبلاگ مرقوم بفرمایید. فعلا این قالب باشه تا بعد...

.....................................................................................................................

بعدالتحریر: * این روزها به شدت بوی ظهور می آید. یعنی میشه ما حکومت حضرت بقیه الله العظم روحی و ارواحناه له الفداه رو ببینیم؟ البته در عین شوق، خیلی هم ترس داره! حاضر هستیم جان خود را بدهیم؟ اصلا نکنه مسیحیان از ما جلو بزنند؟ فقط خدا کنه وقتی اقا میان، ما آدم شده باشیم. یه روایتی چند شب پیش شنیدم، چند روزه خیلی می ترسم...فقط شهادت..."ظهور نزدیک است"

* خیلی دوست دارم، مطلبی مفصل و تحلیلی رو در مورد انقلاب اسلامی و شرایط فعلی بنویسم. ولی مثل قبل خیلی حوصله نوشتن مطالب طولانی رو ندارم. راستی چرا سر می زنید ولی نظر نمی دید؟!


+ نوشته شـــده در یکشنبه 89/11/24ساعــت 12:19 عصر تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر




مرگ بر آمریکا