• وبلاگ : فقير
  • يادداشت : آزادي کالاي قاچاق نيست!(2)
  • نظرات : 10 خصوصي ، 24 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    + سلمان كديور 

    سلام کاکو!

    خوندن برخي از اينها مو به تنم سيخ کرد

    خدا خيرت بده

    پاسخ

    سلام کاکو؛ مو بايد به تن برخي دگم انديشان و ديکتاتوران مذهبي نما بايد سيخ شود.
    سلام به روزم با
    محله گردي در نداريهاي دست خضر ...(2)
    و اگر راهکاري به ذهنتون ميرسه بگيد
    لطفا !


    سلام

    خواندم و لذت بردم

    انشاالله پيرو واقعي اسلام و ولايت فقيه باشيم

    سلام برادر،خيلي استفاده کردم.
    شهيد مطهري:ارزش و شخصيت يک فرد،بستگي دارد به ميزان استقلال فکري او و ايمان او به اصول و مباني که در زندگي شناخته شده است؛به هر اندازه که از اصول فکري مستقل خالي است،فاقد شخصيت و طبعا به حکم اينکه در خود چيزي نمي يابد و خلئي در خود احساس مي کند،مقلد و پيرو ديگران است.
    يا علي
    + حسين قاسمي 


    سلام مطلب فاخر و ارزشمندي است ،فقط کاش يک کم مصداق وشفافيت بيشتري قاطيش ميکردي برادر

    + حميد اكبري 

    سلام خدا قوت دستت درد نکنه که وقت گذاشتي و مطلب هاي خوبي رو جمع کرده بودي استفاده کرديم به نظر من اين بت هاي انتقاد ناپذير از همه جا بيشتر تو شيراز خودمونه که اين بي کفايتيه رسانه 24 ساعته ي سيماي فارس رو ميرسونه و البته کم کاري خودمون اما اگه از سيما شروع بشه مردمم کم کم ترسشون ميريزه اره بخدا شوخي نميکنم ترسشون خيلي از مردم از اين مسولين (لولوها) ي شهرمون ميترسن و اين ضرب المثل معروف

    آسته برو آسته بيا تا گربه شاخت نزنه

    يا علي

    پاسخ

    سلام.درشهر خودمون اگر بگير و ببند هم نباشه که البته وقتي به بعضي نقدميکني فورا شکايت ودادگاهي ميکنن حتمابعدهجمه جدي به تو ميشود که مجبور به خفه شدن شوي.باهزارتابرچسب از ميدان به درت ميکنند.اما حاشاکه بسيجي ميدان را خالي کند.
    + علي 
    سلام
    1) بعد از تسخير سفارت انگليس، روساي قواي مقننه و قضاييه حامي اين کار بودند، تنها دو شخص عالي مقام رهبر و رئيس جمهور موافقت (حتي تلويحي) خود را اعلام نکردند که معنايش مشخص است و اوج بينش و هماهنگي اين دو بزرگوار با يکديگر را مي رساند.
    2) انتصاب هر کار به رهبر انقلاب، خيلي وقت قديمي شده است از خاتمي و لاريجاني و قاليباف تا پورمحمدي که هر غلط خود را به گردن امر رهبري مي اندازند تا ...
    آقاي محمديان هم درباره حمايت از هاشمي و جاسبي در دانشگاه آزاد و مصاحبه کذايي با اعتماد و ... بايد پاسخگو باشد. لازم هم نيست آپديت کردن سايت khamenei.ir را به رهبري نسبت بدهند!
    وگرنه در همين سايت، خيلي مطالب وجود دارد که انتصاب آن به رهبري باعث سرخوردگي هواداران مي شود و البته واقعيت اين است که هر کار سايت با نظر ايشان نيست.
    پاسخ

    سلام؛1. اتفاقاموضع لاريجاني که سعي کرد هم تسخير را تاييد نکند، وهم دانشجويان را تخريب مناسب بود.والبته احمدي نژاد هم سکوت خوبي کرد.ضمنا چرا همه چيز را سياسي و جناحي مي بينيد؟؟2.اتفاقا آقاي محمديان از مخالفين جدي هاشمي و جاسبي در قضيه دانشگاه ازاد بوده و هست.ومثل بعضي درپشت پرده با جاسبي معامله نکرده!!! اگرمقصودتان نامه حضرت آقا به احمدي نژاد درباره مشايي است؛ که اتفاقا عمل خوداحمدي نژاد باعث سرخوردگي هوادارانش شد ونه چيز ديگري.
    + سعيدشمس 
    خداقوت اخوي
    خيلي خوبه بعضي وقت ها به جاي مَنديشه هاي چربو چيليپ حضرات منور الفکر (قشر خودمان را عرض مي کنم) کمي هم از بيانات بزرگان مکتب تنومند اسلام اعم از حي و غير آن مستفيض شويم
    احسنت بر تو فقير غني
    ممنون !
    جالب بود !
    يعني آرشيو خوبي بود!
    خوندم !
    پاسخ

    براي جمع آوري اينها،به اندازه نوشتن چندتامطلب وقت گرفت.البته مطالب زيادي بود که به جهت اختصارهمين هارا گذاشتم؛تاشايد...
     <      1   2