• وبلاگ : فقير
  • يادداشت : نامه سرگشاده به مسئولين دانشگاه پيام نور فارس و شيراز
  • نظرات : 8 خصوصي ، 40 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      
     
    سلام. مطلبت رو خوندم . هدف نهايي مديران ما بوجود آوردن جامعه گوسفندي است . به جاي اين هجوياتي که نوشتي بايد از همه مسئولان دانشگاه تشکر مي کردي . مگر چه اشکالي دارد که فرد ديدگاه خودش را به رهبري منتسب کند !!! بي خيال ريا کاري را بچسب . نون در تظاهر است . چلوکباب سلطاني مراسم را بچسب!! به جاي نامه سرگشاده نامه سر به مهر بنويس . هنوز هم به عمق اين حرف سعيد عاکف پي نبرده ام " گاو پيش بعضي از مسئولين فرهنگي ما افلاطون است"
    گاو حيوان نجيبي است . اشتباه کرد آن کسي که گفت اسب حيوان نجيبي است . بي خيال بابا !!! مي خواهم وبلاگ نويسي سر به مهر باشم . بايد براي بالا رفتن کوچک شد!!!
    پاسخ

    سلام.برادر؛چيزي ندارم بگويم بجزاينکه ايول.
    سلام. به روزم با " اصغر اسکار و فيلم جديدش"
    + جمعي از دانشجويان 

    در ابتدا تشكر مي كنيم ازصدور اين نامه

    و ما هم جمعي از دانشجويان دانشگاه پيام نور شيراز از اين نامه سرگشاده به مسئولين دانشگاه و اين مطالبات حمايت مي كنيم.

    ضمنا از ديگر تشكل هاي دانشگاه كه بايدعلم اينگونه مطالبات را زمين نگذارند پاسخي در برابر سكوتشان مي خواهيم.

    "او "مي آيد روزي كه براي همه غيرمنتظره است و همه غافلگير خواهند شد..

    + ؟؟؟؟؟ 
    خدا وکيلي خودتم فهميدي چي نوشتي؟
    پاسخ

    اگر نفهمديد تقصير من نيست.ضمنااخلاقي نيست که دوبار و با دواسم متفاوت نظر بگذاريد.چرا اسم واقعي خودتان نظر نميگذاريد؟
    + اخ 


    اخ از زباني که بي موقع باز ميشود .....

    اخ از تو که نمک مي خوري ونمکدون ميشکني....

    اخ از ادعاهايي که فقط ادعا ماندند......

    اخ از شعارهايي که شعار ماندند........

    پاسخ

    بله براي برخي موقع باز شدو بهشان برخورد؛ بگذار بربخورد.نمک چه کسي رو خوردم که نمکدون رو بشکنم؟نمک دانشگاه و مسئولين رو خوردم؟!خب جناب؛ تنهاکاري که از عهده حقيربرمي امد همين بود.خب حضرتعالي براي شعارهاچکار کرديد؟
    سلام، جالب ترين نکته براي من قرار دادن اسمت زير مطلب بود!
    پاسخ

    سلام.بنده حقير ابتدا اسمم رو ننوشته بودم و قصدي هم نداشتم که بذارم.امابرخي گفتندچون شايد مسئولين اين نامه را به پاي بسيج بگذارند،و فردا مسئول بسيج بايد پاسخگو باشد،مجبورشدم اسمم روبرخلاف ميلم بذارم.
    + بنده 
    بسم الله الرحمن الرحيم
    بد نيست برگزارکنندگان اين جلسات قبل از همچين همايشهايي که مورد تاييد حضرت آقا مي باشد و به جد سفارش کردند
    بيانات حضرت آقا را که در همين زمينه در سه جلسه به طور مشخص با نام نشست انديشه هاي راهبردي مي باشد مطالعه کنند و بعد عرايض گوهر بار خودشان را به خورد مدعوين بدهند
    باتشکر
    پاسخ

    جانا سخن از زبان ما مي گويي...تشکر
    + بنده 
    بسم الله الرحمن الرحيم
    جاي تقدير دارد از برگزاري اين جلسه اما دوستان برگزارکننده و مسئولين محترم به جاي اينکه مفهوم ولايت فقيه را بيان کنند حداقل در همچين جلساتي فرمايشات امام سيد علي (ر) را بررسي کنند تا اينکه از ولايت مداري ها کمرنگ خود و بعضا بي رنگ خود دم بزنند
    برداشت بنده براساس اين متن مي باشد
    در همين همايش حجت الاسلام مرادي امام جمعه موقت شيراز ابتدا بيان اين سئوال که بايد بدانيم مديريت علم است يا هنر؟ ذاتي است يا اکتسابي؟ اظهارداشت: مرحوم آيت الله ميرزاي شيرازي مي فرمايند : اگر رياست 100جز داشته باشد يک جز آن علم،يک جز تقوا و 98درصد آن مديريت است. !!!!!!!!!؟؟؟!!!!!!!!! اگر کسي سندي دارد لطفا بگويد
    پاسخ

    سلام.درقسمت ابتدايي که فرموديددر مورد برخي دقيقاصدق مي کند. ممنون از نظرات دقيقتان.
    + بنده 
    بسم الله الرحمن الرحيم
    بيانات مقام معظم رهبري در اولين نشست انديشه هاي راهبردي
    «الگوى اسلامى - ايرانىِ پيشرفت». درباره‌ى اينكه الگو معنايش چيست، ايرانى به چه لحاظ، اسلامى به چه لحاظ، و پيشرفت در چه جهات، بحثهاى خوبى انجام گرفت. آنچه كه من ميخواهم اضافه كنم، اين است كه اولاً كلمه‌ى «پيشرفت» را ما با دقت انتخاب كرديم؛ تعمداً نخواستيم كلمه‌ى «توسعه» را به كار ببريم. علت اين است كه كلمه‌ى توسعه، يك بار ارزشى و معنائى دارد؛ التزاماتى با خودش همراه دارد كه احياناً ما با آن التزامات همراه نيستيم، موافق نيستيم. ما نميخواهيم يك اصطلاح جاافتاده‌ى متعارف جهانى را كه معناى خاصى را از آن ميفهمند، بياوريم داخل مجموعه‌ى كار خودمان بكنيم. ما مفهومى را كه مورد نظر خودمان است، مطرح و عرضه ميكنيم؛ اين مفهوم عبارت است از «پيشرفت». معادل معناى فارسى پيشرفت را ميدانيم؛ ميدانيم مراد از پيشرفت چيست. تعريف هم خواهيم كرد كه منظور ما از اين پيشرفتى كه در فارسى معنايش روشن است، چيست؛ پيشرفت در چه ساحتهائى است، به چه سمتى است. ما اين وام نگرفتن مفاهيم را در موارد ديگرى هم در انقلاب داشته‌ايم. ما از كلمه‌ى «امپرياليسم» استفاده نكرديم؛ كلمه‌ى «استكبار» را آورديم. ممكن است يك زوايائى در معناى امپرياليسم وجود داشته باشد كه مورد نظر ما نيست. حساسيت ما بر روى آن زوايا نيست؛ حساسيت ما بر روى آن معنائى است كه از كلمه‌ى «استكبار» به دست مى‌آيد. لذا اين را مطرح كرديم، در انقلاب جا افتاد؛ دنيا هم امروز منظور ما را ميفهمد. و همچنين مفاهيم ديگرى.
    مفهوم پيشرفت، براى ما مفهوم روشنى است. ما «پيشرفت» را به كار ميبريم و تعريف ميكنيم كه مقصود ما از پيشرفت چيست.
    + سلمان کديور 


    سلام برادر

    اول اينکه اين مدت دست به نامه شدي اونم سرگشاده خيلي مسرورم

    دوم اينکه از جنبش دانشجويي به جز تن لشي باقي نمانده که درد اين حرفها و سوزدلهات رو داشته باشن

    سوم اينکه به هيج وجه اعتقاد ندارم نقد ما به جريانات اصولگرا بايد به نحوي نوعي نفي جريانات ديگر مثل اصلاح طلب ها باشه. اصولا حرکت هاي انقلابي رو فراجناحي ميدونم و اين نقد شما رو البته. اين رو بخاطر اين ميگم که شديدا اعتقاد دارم ضربه جريان اصولگرايي به کشور عميق تر از جريان اصلاح طلبي هست( در آينده بهترمکشوف خواهد شد). اگر به مقياس ببينيد مفاسد اقتصادي، حکومتي و ... در اين دوره رشد قارچ گونه داشته، وضع معيشتي مردم بدتر شده و نارضايتي رو به بار آورده و آنقدر که بين همين دوستان! تفرقه هست بين اصلاح طلبان به خاطر ندارم بوده باشد!

    شخصا هيچ اصالتي براي هيچ جرياني قائل نيستم. حتي براي پايداري، چرا که دغدغه عدالت( که جزء اصول دين است) در آن نبوده و نيست. اينکه توصيه علامه مصباح را در خود دارد هم براي من اصلا حجيتي ندارد( اين را خود علامه نيز فرمودند). براي حقير فقط يک چيز حجيت ايجاد مي کند ان اجراي حدود الهي در جامعه است و پايداري را در اين حد نميدانم

    خدا به قلم و قلبت حکمت عطا کنه

    پاسخ

    سلام برادر.اول اينکه گاهي اوقات مجبورميشيم. بله حقيرهم براي هيچ گروه و جناحي اصالت قائل نيستم؛تنهاوتنها براي آرمانهاي اصالت حقيقي قائل هستم.امابالاخره ميان اين دعواهاي زرگري احزاب سياسي،پايداري را به اصول نزديک تر مي بينيم.اصولااين تقسيم بندي هاي رايج را که بقول حضرت آقا روحي فداه "افسانه اي بيش نيست و مزخرف است" را قبول ندارم. ارادت و التماس دعا
     <      1   2   3