سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیج دانشجویی خواستار تحقیق و تفحص از مجموعه مدیریت دانشگاه پیام

نامه سرگشاده بسیج دانشجویی جمعی از دانشگاه های پیام نور استان فارس به ریاست محترم سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور

ریاست محترم سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور جناب آقای دکتر زیاری

سلام علیکم

بعد از گذر از سال ها غربت و انزوای گفتمان امام(ره) و انقلاب در سطح کشور و بخصوص در دانشگاه ها، با روی کارآمدن دولت عدالت محور نهم، بارقه های امید در دل عدالتخواهان و ولایتمداران زنده شد. دولت اصولگرای نهم جهت تاثیر گذاری بر فضای مسموم دانشگاه ها که از سالهای قبل به جا مانده بود، توجه جدی به گسترش دانشگاه پیام نور را سرلوحه کار خود قرار داد.

باید توجه داشت که گسترش کمی زمانی باعث پیشرفت می شود که همراه با توسعه کیفی باشد، تا شاهد بروز فساد های متعدد نشویم. متاسفانه بدلیل غفلت و تسامح برخی از مسئولین در برخورد با متخلفان، اکنون شاهد رشد قارچ گونه مفاسد در برخی از مناصب مدیریتی دانشگاه پیام نور استان فارس هستیم. مفسدین و گردن کلفتانی که با تشکیل مافیای قدرت و ثروت با نام اصولگرایی، ریشه تمام اصول را می زنند.

در اینجاست که جریان فتنه، از اوضاع در ظاهر آرام دانشگاه پیام نور استان فارس سوء استفاده کرده، و با نفوذ در بدنه مدیریتی این دانشگاه ضربه خود را به جریان اصولگرا می زند. به نظر می رسد اکنون دانشگاه پیام نور استان فارس -در مرکز و اکثر شهرستان های استان- جولانگاه افرادی شده است، که با تظاهر به حرکت در جهت گفتمان امام(ره) این دانشگاه را به محلی برای کسب اعتبار و نهایتا رسیدن به مناصب سیاسی تبدیل کرده اند. افرادی که جزو حامیان جریان فتنه بودند، اکنون با نام اصولگرایی، زمینه را برای حضور مدیران و اساتیدی که هیچگونه اعتقادی به آرمان ها و اصول انقلاب ندارند، مهیا می کنند.

کار به جایی می رسد که برخی از مدیران ارشد این دانشگاه با زدو بند های سیاسی با برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان فارس، آرمان های انقلاب را فدای اهداف و اغراض شخصی خود می کنند. چه آسان برخی آرمان هایی که خون هزاران شهید به پای آنها ریخته شده را با مقام و پول معاوضه می کنند.

جناب آقای دکتر زیاری

به راستی تا کی و تا کجا باید آرمان های اصیل انقلاب اسلامی را فدای مناصب سیاسی، گروهها و اشخاص کنیم و مبارزه با متخلفین را به بهانه های واهی پشت گوش بیندازیم؟ آیا زمان آن نرسیده است که در دولت عدالت محور دهم، دامن پاک این دولت از لوث وجود گردن کلفتان از خدا بی خبر پاک شود؟ آیا بازهم باید شاهد ذبح اصول انقلاب اسلامی بود، و چشم بست و مهر سکوت بر لب زد؟

آیا دستگاه های نظارتی که در سطح سازمان مرکزی پیام نور و همچنین وزارت علوم تحت عنوان حراست مشغول به فعالیت هستند گزارشی را از تخلفات ارائه داده اند؟ اگر چنین می باشد به چه دلیل تا این لحظه برخورد و یا حتی سوالی از متخلفین صورت نگرفته است؟

بسیج دانشجویی، طبق فرموده مقتدایش امام خامنه ای(ارواحنا له الفدا)، " از کسانى که مظنون به چنین تخلفاتى شناخته مى‏شوند پاسخ مى‏طلبد. و همچنین در کنار آن از دولت و مجلس و دستگاه قضائى عملکرد قاطعانه براى ریشه‏کن کردن این فسادها را مطالبه مى‏کند  .   "

لذا با توجه به شواهد و قراین موجود، و حرف ها و حدیث های فراوان در مورد مجموعه مدیریتی دانشگاه پیام نور استان فارس، ما از دستگاه های ذی ربط خواستار تحقیق و تفحص در زمینه های تخلفات سیاسی، تخلفات اداری، مالی و... از مجموعه مدیریتی دانشگاه پیام نور استان فارس هستیم. تا با اعلام نتایج این تحقیق و تفحص در اسرع وقت، مهرپایانی بر تشویش اذهان دانشجویان در مورد مجموعه مدیریتی دانشگاه پیام نور استان فارس باشد. چرا که " اعتماد عمومى به دستگاههاى دولتى و قضائى در گرو آن است که این دستگاهها در برخورد با مجرم و متخلف قاطعیت و عدم تزلزل خود را نشان دهند  .  " لازم به ذکر است در صورت اثبات تخلفات، مجرمین باید سلب صلاحیت شوند و مطابق قانون با آنها برخورد شود.

امروز، روزی است که شاهد امتحان بزرگی در برخورد با فساد خواهیم بود. چرا که به فرموده امام خامنه ای(ارواحنا له الفدا)" تسامح در مبارزه با فساد به نوعی همدستی با فاسدان و مفسدان است. "

بسیج دانشجویی، به عنوان سربازان ولایت مطالبات فوق را حداقل خواسته های دانشجویان می داند، که در صورت عدم رسیدگی فوری، مسئولین باید شاهد خروش انقلابی فرزندان روح الله باشند، که عواقب آن بر عهده نهادهای ذی ربط خواهد بود.

امید است با درایت و قاطعیت جنابعالی در برخورد قاطع با متخلفین، نقطه درخشان دیگری در کارنامه دولت دهم ثبت شود.

با آرزوی توفیقات روزافزون حضرتعالی

سایه ی ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (ارواحنا له الفدا) مستدام.

رونوشت به:

دفتر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(ارواحنا له الفدا) / دفتر ریاست محترم جمهور/ مجلس شورای اسلامی/ قوه ی قضائیه/ شورای نگهبان/ شورای عالی انقلاب فرهنگی/ وزارت اطلاعات/ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری/ سازمان بازرسی کل کشور/ دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس / استانداری فارس/ فرمانداری شیراز .


+ نوشته شـــده در پنج شنبه 89/11/14ساعــت 11:19 عصر تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر




مرگ بر آمریکا