سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وزوایی، فاتح لانه ی نفس

شهید والامقام محسن وزوایی نفر سوم کنکور ریاضی در رشته مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی شریف، اولین کسی بود که از دیوار شیطان بزرگ خود را بالاکشید. این فاتح لانه جاسوسی آن زمان که از دیوار سفارت شیطان بزرگ بالا رفته بود، همان بالای دیوار دغدغه‌ها داشت و آنطور که دوستانش نقل می‌کنند گفته بود:((بالای دیوار احساس کردم بچه‌ها بعدها2 دسته می‌شوند؛ آنهایی که از دیوار پایین می‌پرند و سقوط می‌کنند و آنهایی که از این دیوار نیز بالاتر می‌روند.))
وزوایی و دیگر دانشجویان بعدها همنشین ستارگان شدند و به خیل شهدا پیوستند اما عده‌ای هم هنوز در حال سقوط از دیوار سفارتند و با این سقوط آزاد، عجبا که خود را فاتحان اصلی لانه می‌دانند.

آنها که شهید شدند و ماندند، فاتح نفس خود بودند ودر این اشغال، اسناد جاسوسی شیطان نفس را افشا کردند.

پشیمانان از خط امام که زمانی از دیوار سفارتخانه بالا می رفتند، این بار بهتر است از دیوار نفس خود بالا روند و با شیطان بزرگتری که در وجودشان لانه کرده به مبارزه برخیزند. باید لانه نفس خود را فتح کنند چرا که مطئنا در این فتح اسناد مهمی به دست می آید. اگر روزی از جاسوسخانه شیطان موجود در وجودشان بالا روند مهم ترین سندی که کشف می کنند، "حب دنیا" است.

"پیرو خط امام"، چه دانشجو باشد و چه مشغول به هر کار دیگری، آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن خود می‌داند و این وسط آنها که دست دوستی به خصم داده‌اند، پیرو خط امام نیستند.

امروز اسناد توطئه منافقان جدید برای همه رو شده است، منافقان جدید یا باید از دیوار نفس خود بالا بروند یا چاره ای جز ادامه ی سقوط به سمت جهنم ندارند. چرا که هرکسی سعادت محسن وزوایی را ندارد تا از دیوار سفارتخانه هم بالاتر برود وفاتح واقعی لانه جاسوسی شیطان بزرگ بشود.

"این امت باید بداند از بزرگترین خطراتى که انقلاب را تهدید مى کند، آفت نفوذ خطوط انحرافى در خط اصلى انقلاب یعنى همانا خط امام است؛ پس خط امام را دنبال کنید و امام را تنها نگذارید که نمى گذارید. شما امت مسلمان ایران در تاریخ جهان نمونه هستید."(قسمتی از وصیت نامه شهید محسن وزوایی)

...............................

پی نوشت:

1. خلاصه متن فوق رو در نشریه غریو منتشر کردیم. لطف کنید و حتما نظر دهید.

2. دوستان عزیز دست از مسائل فرعی بردارید، به خدا ما خیلی مسائل مهمتری داریم.

3. با نزدیک شدن به سفر حج عاشورایی، تپش فلبم بیشتر شده... یعنی میشه ما هم فاتح نفس خود بشویم...شاهچراغی رفت و ماجاماندیم، ما مدعیان صف اول بودیم/از آخر مجلس شهدا را چیدند

4. بدجوری بوی محرم میاد...حسین حسین حسین...زینب...کربلا...


+ نوشته شـــده در یکشنبه 89/8/16ساعــت 10:15 عصر تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر




مرگ بر آمریکا