سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حمله وحشیانه فتنه گران مسجدقبا به امت ولایتمدارشیراز

فوری: امشب بعد از نماز مغرب وعشاء بعد از سخنرانی دو تن از طلاب سید علی محمد دستغیب، در حالیکه جوانان ولایتمدار شیراز بدون هیچگونه تحرکی به سخنان آنها گوش می دادند، بعد از سخنرانی آنها، جوانان ولایتمدار که برای سلامتی مقام معظم رهبری صلوات می فرستادند، ناگهان با هجوم وحشیانه اهالی مسجد قبا روبرو شدند.

ابتدا جوانان ولایتمدار برای جلوگیری از هرگونه درگیری سرجای خود نشستندوبه سینه زنی پرداختند، اما طلاب سید علی محمد دستغیب که اخلاق را از مرادشان به درس گرفته بودند، به عزاداری امام حسین(ع) نیز توجهی نکردند وباشعارها و فریادها خود حرمت سینه زنان اباعبدالله حسین(ع) را شکستند.

بابرنامه ریزی قبلی دور سینه زنان را محاصره و سعی برفشارآوردن به آنها را داشتند.طلاب فتنه گر که ایستاده دور سینه زنان را گرفته بودند، با تحرکات فیزیکی به عزداران متعرض می شدند، که ناگهان طبق برنامه قبلی تمام اهالی فتنه گرمسجد قبا که در خشونت مسبوق به سابقه نیز هستند، به عزادران اباعبدالله حسین(ع) بطور وحشیانه ای هجوم آورده وبه ضرب وشتم آنها پرداختند.

امت حزب الله که قصدشوم این طیف خشونت طلب را مشاهده کرد، به طرف درب خروجی حرکت کرد، که در میان راه با مشت ها ولگد های طلاب سید علی محمد دستغیب مواجه می شدند ودرس اخلاق خوبی نیز گرفتند.

بعدازخروج امت ولایتمدار از مسجد وبستن درب از طرف آنها، تعدادی از جوانان ولایتمدار را درون حیاط مسجد نگه داشته وبا جمعیت زیادی برسرچندنفر ازسینه زنان ریخته وآنها را بطور فجیعی به زیر کتک گرفتند.

لازم به ذکر است که این طیف مقدس نمای بی شعور مانند گذشته عکس تمام شهدا را به روی دست گرفته تا بتوانند از عکس شهدا سوء استفاده خود را انجام بدهند.شهدایی که اگر اکنون بودند، پشت سرولی زمان حرکت می کردند وذره ای قرابت با فتنه گران نمی داشتند.شهدایی که همگی در وصیت نامه هاشان برتبعیت مطلق از ولی فقیه تاکید می کردند.

جالب توجه این نکته است که بعضی از این شاگردان سید علی محمد دستغیب که وحشیانه به جوانان ولایتمدار حمله ورشدند، افرادی مسن وبا محاسن سفید واز سران این مسجد بودند.

بعدازخروج تمامی امت حزب الله از مسجد ناگهان، با سنگ اندازی آنها از مسجد به بیرون مواجه شدیم وحتی کاربه جایی رسید که درخت درون حیاط مسجد را آتش زدند، وبا دوربین های خود مشغول فیلمبرداری شدندتا بتوانند مظلوم نمایی کنند.

در این بین تعداد زیادی از عزاداران امام حسین(ع) با سرهای شکسته، دست هایی خونین مجروح گشته وبه بیمارستان های شهر روانه شدند.

امشب دوباره درس اخلاق سید علی محمد دستغیب را بطور عملی مشاهده کردیم، آنهایی که چند شب پیش حتی به زنان نیز رحمی نکردند، آنها که در لباس روحانیت حرمت عزاداران امام حسین(ع) را شکستند، آنها که اسلام ناب آمریکایی را به منصه ظهور رساندند.

فان حزب الله هم الغالبون

http://hizbollah.mihanblog.com/


+ نوشته شـــده در پنج شنبه 88/11/15ساعــت 12:9 صبح تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر




مرگ بر آمریکا