سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منطق ندارید، منطق شما ترور است !

پاسخ های قاطع امام خمینی(ره) به تروریست ها، برای همیشه تاریخ:

 “دلیل عجز شماست که در سیاهی شب، متفکران ما را می کشید، برای اینکه منطق ندارید. اگر منطق داشتید که صحبت می کردید. مباحثه می کردید. لکن منطق ندارید. منطق شما ترور است.! "

 “تروریستها نمی توانند شخصیت انسانی مردان اسلام را ترور کنند. اینان که شکست و مرگ خود را لمس نموده و با این رفتار غیر انسانی می خواهند انتقام بگیرند، بدگمان کرده اند. بفهمانید به اینهایی که این طور کارهایی ناجوانمردانه می کنند... به این نحو کشتن که به طور ناگهانی و دزدکی می کشند. ”

“حالا که شخصیتها را ترور می کنند، خیال می کنند، و در عین حالی که دیدند که یک شخصیتی را که ترور می کنند سرتاسر ایران تظاهر می کنند و قویتر می شوند، مع ذلک از بی عقلی شان باز این کار را انجام می دهند. ”

 “اینان که شکست و مرگ خود را لمس نموده وبه این رفتار غیر انسانی می خواهد انتقام بگیرند، به خیال خام خود می خواهند مجاهدین در اسلام رابترسانند، بدگمان کرده اند. ”

“دلیل مایوس شدن، این دست زدن به ترورها و این کارهای تخریبی است. اینها دلیل بر ضعف است. کسی که خودش را دیگر ضعیف و ازبین رفته می داند، از این امور تخریبی دست می زند. ”

“و گمان نکنید که اینها از روی قدرت یک همچو کارهایی را انجام می دهند. یک بمب در یک جا منفجر کردن، یک بچه دوازده ساله هم می تواند او را بگیرد، یک جایی بگذارد و خود او هم منفجر شود. این قدرتی نیست، این کمال ضعف است. ”

“امروز استکبار شرق وغرب چون از رویارویی مستقیم با جهان اسلام عاجز مانده است، راه ترور و از میان بردن شخصیتهای دینی وسیاسی را... به آزمایش گذاشته اند. ”

”این چه انگیزه ای دارد که اینها به این جنایت دست می زنند؟ اینها همه برای این است که خدای تبارک و تعالی اینها را کر و کور کرده است. اینها را از ادراک راه صحیح محروم کرده است. یعنی خودشان اسباب محرومیت را فراهم کرده اند. ”
“این نوکرهای چپ و راست، این انگلها، این چپاولگران و معاونین چپاولگران، بدانند که این حرکات مذبوحانه را نمی توانند انجام دهند، با ترور شخص،... میدان برای آنها باز نخواهد شد. ”
”هرجا توانستند عملا هم خرابکاری کردند، مثل کردستان، خوزستان، اینجا هم عملا مشغول به فساد ومفسده شدند.... عده ای را به شهادت رساندند.... مرحوم آقای قاضی طباطبایی.... را آنها این طوراشخاص را یکی یکی ترور می کنند ومنظور این است که مایوس کنند شما را. ”
“اگر منطق داشتید که صحبت می کردید، مباحثه می کردید، منطق ندارید، منطق شما ترور است ! منطق اسلام ترور را باطل می داند. اسلام منطق دارد. ”

“آمریکا بد گمان کرده است که با کشتن و ترور می تواند کاری انجام دهد. کمونیستهای ساختگی... مکتبهای انحرافی، ریشه های رژیم سابق بد خیال کرده اند که می توانند با ترور جلوی احساسات ملت ما را بگیرند. ”


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 88/10/23ساعــت 2:0 عصر تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر




مرگ بر آمریکا