سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اعلام برائت مخمل از انقلاب مخملی

مخمل: از انقلاب مخملی بیزارم

مخمل

مخمل، گربه ی "خونه مادر بزرگه" اعلام کرد از کسانی که با تلاش برای راه انداختن انقلاب مخملی در ایران سعی در بدنام کردن نام او داشته‌اند، شکایت می‌کند.

مخمل در مصاحبه‌ای خبری که کنار خونه مادربزرگه برگزار شد، درباره محتوای شکایت خود توضیح زیادی نداد اما به عوامل انقلاب مخملی توصیه کرد دفعه بعد برای انقلاب کردن سراغ شخصیت های دیگر مثل پینوکیو، سگ آقای پتیبل، خر شرک، گاوهای حنا دختری در مزرعه، و کره‌الاغ کدخدا بروند.

مخمل همچنین به‌شدت داشتن هرگونه نسبت نسبی با مخملباف‌ها را رد کرد اما این احتمال را که درپی وقایع اخیر نسبت های سببی بین او و آنها به وجود بیاید، رد نکرد.

مخمل همچنین خبر منتشر شده درباره دستگیری هاپو کومار همزمان با دستگیری کارمندان ایرانی سفارت انگلیس را تکذیب کرد و گفت: هاپو کومار ایرانی نیست ولی باشرف‌تر از این حرف هاست.

مخمل همچنین از سالم ماندن خونه مادر بزرگه در اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: این مسایل مربوط به خیابانهای تهران بوده و چون از کوچه پس‌کوچه‌‌های اطراف خونه مادربزرگه و دیگردر و دهاتی‌ها چیزی به حضرات و دوربین‌های سی ان ان و بی بی سی نمی‌ماسد، آن طرف‌ها خبری نبود.

او سپس در پاسخ به این سوال که " آیا فکر نمی کنید مادربزرگه به خاطر سهام عدالتی که رئیس جمهور به او داده، دوباره به او رای داده" گفت: به این خاطر نبوده، اما گیرم که به این خاطر بوده باشد؛ کسی حرفی دارد؟"
مخمل همچنین گفت: من در زمان تبلیغات به نوک سیاه و نوک طلا که به نوکهای‌شان روبان سبز می‌بستند و بعد از ظهرها می رفتند میدان ونک می‌گفتم شما دو تا که به سن رای دادن نرسیده‌اید چرا می‌رین تو این خیابونا؟

وی در پاسخ به پرسش یک خبرنگار مبنی بر این که جواب نوک‌سیاه و نوک طلا به این خواهش چه بود، گفت: جوابی ندادند و رفتند ولی من فکر می‌کنم یکی از عوامل (البته فقط یکی از عوامل) که باعث شد یک عده درباره تعداد طرفداران‌شان خیال برشان دارد همین وروجک‌ها و امثال آنها بودند که من این موضوع را به گل‌باقالی خانم هم گفتم ولی ایشان هم شخصا دل پردردی داشت.

در اینجا یکی از خبرنگاران از مخمل پرسید: آیا شما فکر نمی کنید کلمه سبزه در این بیت شعر که "خونه مادر بزرگه حرفای تازه داره.... خونه مادر بزرگه گیاه و سبزه دارد" به نوعی حمایت از یک کاندیدای خاص را تداعی می‌کند.

مخمل در پاسخ به این پرسش با تاسف سر تکان داد و گفت: این شعر را عوامل صدا و سیما تهیه کرده‌اند و گروه کر این سازمان هم‌خوانی کرده و روی سریال خونه مادر برگه گذاشته اند. لطفا این کار و کارهایی را که صدا و سیمایی‌ها کرده‌اند به پای مادر بزرگه و امثال او ننویسید. منبع:وبلاگ برای تفکر


+ نوشته شـــده در شنبه 88/9/7ساعــت 3:12 عصر تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر




مرگ بر آمریکا