سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سئوال و جوابی که از قالیباف سانسورشد!

قصد داشتم حاشیه های جلسه انتخاباتی آقای قالیباف در شیراز رو بنویسم، چرا که تمام خبرگزاری ها و سایت های خبری که متن جلسه و پرسش و پاسخ را منتشر کرده بودند قسمت سئوالات حقیر و پاسخ های قالیباف را از اساس حذف کرده بودند. فرصتی دست نمی داد، اما بعد که سحاب نیوز حاشیه ای با اضافه آن قسمت های حذف شده را کار کرد، فرصت را غنیمت شمردم و همان را چند کلمه اضافه اینجا می گذارم. هرچند حاشیه نگاری سحاب مختصر و گویای تمام جلسه نیست و برخی جملات هم در نگارش حذف شده اند.

"از حاشیه های دیگر این جلسه سلام هایی همراه با پرسش یک دانشجو از قالیباف که با فضای جلسه نمی خواند!

 این دانشجو صحبت خود را چنین آغاز کرد:

«سلام و خیرمقدم عرض می کنم خدمت جناب آقای قالیباف شهردارمحترم تهران که امروز در شیراز برخلاف قانون و شرع بصورت زودهنگام میتینگ انتخاباتی برگزار می کند. در صورتیکه الان باید مثل بسیاری از مسئولین مشغول خدمت در شهرداری باشد.

خیرمقدم عرض می کنم خدمت کسیکه در زمانه ای که امام خامنه ای روحی له الفداه فریاداین عمار می زد، فتنه پیچیده و برنامه ریزی شده توسط سرویس های جاسوسی غربی را دعوای دونفر و کدورتی بیش نخواند!

کسی که دفتر اطلاع رسانی ستادش در سال 84 طی بیانیه ای به شورای نگهبان بخاطر ردصلاحیت معین اعتراض میکند!

وحتی در دور دوم 84 برخی از ستادهای انتخاباتی اش در اختیار هاشمی قرار می گیرد!

کسی که حتی حاضر نشد در مراسم تحلیف رئیس جمهور قانونی کشور در 12مرداد حاضر شود!

کسی که معاونش در شهرداری در 23مرداد88 پای بیانیه فتنه گران را همراه با جبهه مشارکت و سازمان نامشروع مجاهدین انقلاب امضا می کند! بیانیه ای در حمایت از سران فتنه و علیه نظام!

کسی که در 17مرداد 84 راجع به سیاست خارجه در دانشگاه اصفهان می گوید: "روشی که دولت اصلاحات دنبال کرده است روش بسیارمناسب و منطقی و باید همین سیاست دنبال شود." آن هم سیاست خارجی که باعث سرافکندگی مردم ایران شد.

اینها تاجایی ادامه می باید که اصلاح طلبان قالیباف را یک اصلاح طلب می نامند و اعلام می کنند لازم شود حاضریم از او حمایت هم بکنیم»

 بعد از اتمام صحبت های این دانشجو قالیباف از وی خواست تا پشت تریبون بماند.

سپس این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری گفت:برادر عزیز قبل از اینکه من بیایم شهرداری روزهای پنج شنبه شهرداری تهران تعطیل بوده است.2- بنده در تحلیف آقای احمدی نژاد هم در سال 84 و هم 88 حضور داشتم.

صحبت های قالیباف با تشویق برخی حضار سالن و همچنین محافظان وی همراه بود!

قالیباف ادامه داد:بنده در روز دوشنبه بین دو انتخابات مرحله اول و دوم(اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال 84 که در دو مرحله برگزار شد) به عنوان نامزدی که از دور رقابت خارج شدم یک بیانیه چهار خطی دادم و در آنجا گفتم چون بنده احساس خطر میکنم هم از اینکه از آن طرف به سمت لیبرالیسم برویم و هم از این طرف به سمت  تحجر لذا بنده هیچ نظری ندادم! و اعلام کردم همه ی کسانی که نظر من براشون اعتبار دارد هر کس هر حجتی دارد خودش می داند. و در ضمن از روسای ستاد هایم خواهش کردم به احترام من از کسی حمایت نکنند.

قالیباف در پاسخ به یکی دیگر از سئوالهای این دانشجو  گفت:بنده هیچ اعتراضی به رد صلاحیت آقای معین در آن دوره نداشتم و نه بیانیه دادم و نه حرفی زدم.

وی همچنین گفت: بنده در سال 84 اصلا این موضوع را نگفتم که ما سیاست خارجی دولت اصلاحات را قبول داریم.

بعد از اتمام صحبت های قالیباف دانشجویی سئوال کننده که به درخواست خود قالیباف هنوز پشت تریبون بود گفت:اول اینکه فرمودید پنجشنبه ها تعطیل هستید مدیریت جهادی تعطیلی نمیشناسد بعد هم من هنوز بحث تبلیغات زود هنگام رو پاسخ نگرفتم، بحث تعبیر کدورت و دعوای دو طرف بود که پاسخ نگرفتم،بحث بیانیه رد صلاحیت معین بود که من نگفتم شما بیانیه دادیدگفتم دفتر ستاد حامیان قالیباف در سال 84 بیانیه داد.

قالیباف در این موقع با قطع کردن صحبت این دانشجو می گوید:اونم من نگفتم.

دانشجو ادامه داد: دوستان می توانند به آرشیو مراجعه کنند و باید تامل کرد که چه می شود اکثر ستادها بنابه تشخیص خودشان به ستاد آقای هاشمی تبدیل می شوند!

قالیباف در این لحظه می گوید:ببخشید شما دوست دارید من روحیه جهادی داشته باشم روز تعطیل به سر کار بروم. همه می دانند من هر روز از اذان صبح تا 10 شب کار می کنم واین اختیار خود را دارم که چکار باید بکنم.

قالیباف خطاب به دانشجویان گفت: من گیرم در انقلاب اینجاست که دوستان جوان ما که من به مطالبه گریشان،به عدالت طلبیشان،به اخلاقشان سر تعظیم فرود می آورم و دستشان را می بوسم، من خواهشم این است که احساساتی برخورد نکنند.

وی ادامه داد:برادر من چه تبلیغات زود هنگامی 20 روز دیگر داریم تا انتخابات ! همه ی کشور داره تبلیغات میکنه و من تبلیغاتی نداشتم که به معنی میتینگ باشد نه در وقت اداری گذاشتم نه در دانشگاه.

قالیباف بار دیگر همه ی سئوال های دانشجو را پاسخ نمی دهد و این فعال دانشجویی به وی می گوید: پس آقای قالیباف هم مثل بقیه تبلیغات زودهنگام دارد، هیچ فرقی با دیگران ندارد. در 23 مرداد 88 معاون شما بیانیه ای امضا می کند که جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین هم امضا میکنند.

وی افزود:در مورد صحبت های شما درباره سیاست خارجی در دانشگاه اصفهان در 17 مرداد 84 آقای قالیباف فرمودند روشی که دولت اصلاحات دنبال کرده است بسیار مناسب و منطقی است و باید همین سیاست دنبال شود. بحث کدورت و دعوای دو طرف هم جواب ندادید!

در ادامه قالیباف ضمن تشکر ازاین دانشجو از وی میخواهد به میان دانشجویان بازگردد.

قالیباف در ادامه اضافه میکند:درباره اینکه یکی از معاونین من لیست مجاهدین رو در 23 مرداد امضا کرده است باید بگویم حتما ایشان راضی خواهد بود اسمش را بیاورم ایشان مهندس دنیا مالی است که از برادران رزمنده و جانباز و از خانواده شهید و از مدیران شایسته و لایق است ایشان در دولت اصلاحات معاون بنادر و کشتیرانی و معاون وزیر راه بودند.من موضوع را پیگیری کردم و مطلع شدم ایشان هم از موضوع امضا و بیانیه خبر نداشته است.
بالاخره به ایشان گفتم ما بچه های انقلاب هستیم و این اتفاق هایی که افتاده قبول نداریم  شما جداگانه بیانیه و این امضا را رد کن یا اگر نمی خواهی دیگر در این پست نباشید که ایشان در آن زمان دنبال کار بازنشستگی بود و نماند.

قالیباف افزود: در بحث کدورت هم در تاریخ 6 تیر مصادف با روز ترور رهبری بود بنده در منطقه 17 سخنرانی داشتم به نکاتی اشاره کردم اگر نوار سخنرانی را گوش دهید متوجه می شوید که مطلب کدورت را که گفتم مناسب با چه موضوعی بوده این قضاوت هایی که شد به نظرم منصفانه نیست."

تنها نکته ای که پاسخ درخوری گرفتم، و بعدا هم به صحیح بودن جواب آقای قالیباف پی بردم حضور ایشان در مراسم تحلیف احمدی نژاد در سال 88 بود. ضمن اینکه ظاهرا هر روز شهرداری تهران تعطلیه که جنابشان هر روز هفته میتینگ انتخاباتی داره!!! برخی جواب ها هم انکار بدیهیات مستند و اظهرمن الشمس بود. صداقت برایم معنی شد...!!!

مطالب مرتبط: متن سخنرانی قالیباف که در رسانه ها منتشر شده بود+صوت

گزارش تصویری جلسه


پی نوشت: خبر های خوبی در راه است...همین... ضمنا این مطالب رو هم نگاه کنید: (+) و (+) و (+) و (+) و (+) و (+) و (+) و (+) و (+) و (+) و (+)


+ نوشته شـــده در چهارشنبه 92/2/18ساعــت 10:11 عصر تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر




مرگ بر آمریکا