سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جای عدالت خالیست

همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی در استان اردبیل؛ صحیح است که بصیرت مولفه ای مهم در گفتمان انقلاب اسلامی و مکتب امام روح الله است، اما...

همایش جبهه پایداری در اردبیل


پی نوشت: 1. ان شاالله که سهوی چنین اتفاقی افتاده است. این را حتما باید گوشزد کنم، که چپ، راست و انحرافی لطفا خفه خون بگیرند و کسی از این نقد سوء استفاده نکند. اگر به حکم عدالت بود گردن خیلی از حضرات اکنون باید زیر تیغ عدالت بود. پس سکوت کنید بهتر است! این تنها یک تذکر درون گفتمانی است.

2.نباید گذاشت گَرد شعار زدگی، غفلت زدگی و فراموشی در سایه ی عقب ماندگی سیاسیون و پازل ابوفتنه ها بر روی چهره ی 9دی بنشیند. باید در حرکتی روبه جلو و با تحلیل های فرصت محور(نه تهدید محور و امنیتی) و رشد محور از 9 دی به عنوان سکوی پرتابی جهت حرکت عظیم انقلاب اسلامی استفاده کرد. نباید تمام فتنه را در فتنه گری چند عروسک خائن و سکوت عده ای عقب مانده قاعد خلاصه کرد و تمام. کاش وقت داشتم، و این ذره به اندازه خودش انجام تکلیف می کرد. اما هیچ چیز جای کلام امام خامنه ای روحی له الفداه را نمی گیرد: "9دی، تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است."

3. هنوز هم بر سر تسخیر سفرات جاسوسخانه انگلیس بحث است. در پست قبلی دفاع محکمی از اصل و ماهیت حرکت، یعنی حرکت ضداستکباری و ظلم ستیزانه دانشجویان کردم. چرا که عده ای هنوز بعد از 30سال از انقلاب می خواهند ما را در جغرافیای ایران حصر کنند و تسخیر را تجاوز به خاک می پندارند! هیهات؛ اگر از اصول تغییرناپذیر خود کوتاه بیاییم. هر روز و هر لحظه و در تمام شئون باید انقلابی اسلامی کرد، نباید در ساختارهای جمهوری اسلامی ماند، حتی این انقلاب نیز خود مقدمه ی انقلاب جهانی حضرت حجت(عج) است. اما در باره ی نوع ورود، زمان ورود، غلبه احساسات بر عقلانیت و...در این حرکت دانشجویان جای نقد و بررسی و آسیب شناسی زیادی وجود دارد.


+ نوشته شـــده در جمعه 90/10/9ساعــت 4:2 عصر تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر




مرگ بر آمریکا