سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بیانیه وبلاگ نویسان ارزشی استان فارس

سرتاسر حیات پر افتخار 32 ساله انقلاب اسلامی نمایانگر تدبیر و مدیریت بی مانند ولی فقیه در نظام مردم سالار دینی است. دفع توطئه های اوایل انقلاب، مدیریت فوق العاده جنگ تحمیلی و از بین بردن خطر کودتاهای پیچیده در دوران حیاط حضرت روح ا... تا دفع خطرات سالهای دهه 70 از جمله ماجرای قتل های زنجیره ای، حوادث کوی دانشگاه، تحصن مجلس ششم و مهار فتنه حوادث پس از انتخابات سال 87  با تدبیر امام خامنه ای، همگی سندی افتخار آمیز برکارآمدی نظام سیاسی شیعه است.

در شرایط فعلی کشور که برخی حوادث موجب نگرانی دلسوزان و ارادتمندان به نظام اسلامی شده است، به نظر می رسد باید همانند گذشته با محور قرار دادن  بیانات امام خامنه ای (مدظله) تا حد ممکن از ایجاد تنش خود داری و بر وحدت میان گروه های سیاسی بیافزایم. بی شک پس از بیانات امام خامنه ای در جمع مردم و خانواده شهدا فارس و همچنین دیدار معظم له با مسئولین نیروی انتظامی، مسائل اخیر به هر سمتی پیش رود اظهار نظر خلاف واقع و اختلاف برانگیز علیه هر شخصی خلاف مصلحت نظام و منویات امام امت است.

امام خامنه ای پیرامون چگونگی برخورد اصحاب رسانه با مسائل اخیر می فرمایند: "مسئولان، نخبگان، مطبوعات و رسانه های مجازی نباید کاری کنند که نبود آرامش  و دو دستگی در کشور القا شود."  آنچه در این میان مهم و ضروری به نظر می رسد حرکت در مسیر مورد نظر معظم له است. بی شک در این میان بداخلاقی ها، نسبت به مسئولین پرکار و معتقد نظام، شایعه پراکنی ها ،القای اختلاف میان مسئولین ارشد نظام و دوگانگی حاکمیت نیز محکوم می باشد.

در انتها بر همگان یادآور می شویم که مقبولیت جریانات سیاسی و اشخاص و مقامات کشوری در گرو حرکت در مسیر ولایت است  و جدا از آن هیچ شخص و گروهی میان مردم مقبولیت و مشروعیتی نخواهد داشت.  لذا ما فرزندان نوپای انقلاب اسلامی به عنوان جمعی از وبلاگ نویسان و اصحاب رسانه استان فارس و شیراز  سومین حرم اهل بیت بر خود لازم می دانیم  تمامی اصحاب رسانه و صاحبان تریبون  و قلم را به رعایت هوشیاری و حرکت در مسیر ولایت دعوت نماییم.

جمعی از وبلاگ نویسان و اصحاب رسانه  استان فارس:

علی جعفری

محمد دژکام

علیرضا فقیر

سلمان کدیور

معین محمدی

قاسم محمدی

محمد باقر کریمی

محمد حسین رئیسی

سید مهدی پوریزدان پرست

حجة الاسلام والمسلمین جابر

حجه الاسلام والمسلمین انجوی نژاد


+ نوشته شـــده در سه شنبه 90/2/13ساعــت 11:16 صبح تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر




مرگ بر آمریکا