سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چه کسی جیره خوار است؟

عدالتخواهی هزینه ای بس سنگین دارد. روزی امام حسین(ع) برای امربه معروف و نهی از منکر و برقراری قسط و عدل، جان خود و خانواده اش را تقدیم به خداوند کرد. لذا باید ایستاد تا حسین زمان دوباره مسلخ نرود.

امروز باید آبروی خود را بدهی. آرمان های انقلاب نیازمند، آرمان خواهان و عدالتخواهانی ناب هستند. دوره ی پیچیده ای شده، همه عدالتخواه شده اند. عدالتخواهی سیاسی، عدالتخواهی دولتی، عدالتخواهی شخصی، عدالتخواهی گزینشی و...همه مدعی عدالت هستند. اگر عدالتخواهان ناب و مستقل غفلت کنند، تسامح بورزند، انقلاب اسلامی در برابر نسخه های بدلی عدالت، استحاله خواهد شد.

اگر در زمان سازندگی و اصلاحات صراحتا عدالت اسلامی را نفی می کردند، اما اکنون همه مدعی عدالت اسلامی هستند، با اینکه هیچکدام نسخه اصلی نیستند. در این فضا تا فریاد عدالت بزنی، تو را با برچسب های مختلف از میدان به دَر می کنند. هیچ چیز واقعی نیست، امروز مُدسیاسی، نفاق است. باید صدای عدالت تو گوش آسمان را کَر کند، تا کسی صدای زمین خوردنت را نشنود. باید همه را زمین خوار کنی، تا عدالت تو را خوار نکند. باید هر روز یک موضع بگیری، باید بسته به شرایط رنگ عوض کنی تا کسی چهره واقعی تو نشناسد. و این رفتار آفتاب پرستانه بیش از هر جا در فارس روی بورس است. اظهرمن الشمس است که دعوا بین چپ و راست نیست، بلکه دعوا بین جیب های گشاد و تنگ است. دعوا بر سر صندلی های نرم قدرت است.

سالهاست که فارس از این فضای به شدت سیاست زده و غیراخلاقی رنج می برد، هیچ گروه و شخصی حاضر نیست حداقل بخاطر منافع استان دست از این سیاسی بازی ها بکشد. هیچکس فریادهای نماینده امام خامنه ای رو گوش نمی دهد. هیچکدام از مدعیان ولایت حاضر نیستند حرف های نماینده ولی فقیه را گوش دهند و برای منافع مردم دعوا را کنار بگذارند.

و اگر کسی هم بخواهد فارغ از این دعواهای سیاسی و زرگری چپ و راست فریاد عدالت بزند و همه را با شاخص های انقلاب اسلامی بسنجد، از هرسو صدبرچسب بسوی او پرتاب می شود که تو جیره خوار فلان شخصی، تو مزدبگیر فلان حزب هستی، تو ...هستی! با این اوصاف عدالتخواه واقعی که تنها دل در گرو آرمانهای انقلاب داده است، یک روز جیره خوار راست سنتی است، یک روز جیره خوار فلان مسئول دولتی و یک روز هم شاید جیره خوار اصلاح طلبان!!! یا باید سکوت کنی یا اگر فریاد زدی، باید برای گروه خاصی باشد. هیچکس برای مظلومیت عدالت فریاد نمی زند، تمام فریادها برای مظلومیت خودمان یا گروهمان است.

آنها که وابستگیشان را به احزاب، مسئولین دولتی و ...پنهان نمی کنند و اگر قرار باشد کسی جیره خوار باشد آنها اولین جیره خواران هستند، همه را جیره خوار می خوانند تا خود را از این وابستگی در نظر و عمل نجات دهند. البته فرزندان امام خامنه ای با این تهمت ها میدان را خالی نمی کنند. " حاشا که بسیجی میدان را خالی کند."

عدالتخواهی مصائب فراوانی دارد، که باید به جان خرید و دم برنیاورد. عدالتخواهی هزینه دارد. حتما که نباید خون داد، حتما که نباید جان داد، باید در این راه آبرو خود را با خدا معامله کنی. اگر اکنون حاضر نباشیم که آبروی خود را برای آرمان های انقلاب کف دست بگیریم، آیا روزی حاضر هستیم که جان خود را تقدیم کنیم؟ به راستی تا کنون از خود پرسیده ایم ما برای انقلاب چه کرده ایم؟ آیا نسل سوم انقلاب هم می خواهد به امام خود جام زهر تعارف کند؟ اما همانطور که پدرانمان نگذاشتند دست دشمن به امام روح الله برسد و او به مرگ طبیعی مرد، ما هم نخواهیم گذاشت، و امام خامنه ای پرچم انقلاب را به دست امام مهدی(عج) خواهند سپرد.(ان شاالله) پس ای برچسب ها مرا دریابید.

"زمان بازرگان به ما بر چسب چریک زدند، زمان بنی صدر هم برچسب منافق!   الان هم بر چسب خشک مقدسی و تحجر. هر قدمی که در راه خدا و بندگان مستضعف او برداشتیم، برچسب بارانمان کردند. حالا روزی ده برچسب دشت می کنیم، اما بسیجیان دلسرد نباشید. حاشا که بچه بسیجی میدان را خالی کند"...(شهید ابراهیم همت)

"وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم / که در طریقت ما کافریست رنجیدن"

مطالب مرتبط: دانشجوی سیاسی آزاد باید گردد 

..............................................................................................

پی نوشت: این روزها اصحاب سکوت خیلی فعال شده اند، آقایانی که تا 9 دی خفه خون گرفته بودند، حالا شدن عمار! مقاله می نویسند، مصاحبه می کنند، تلوزیون هم پخش می کنه! آدم وقتی عصبانی تر میشه که یکی از آقایون اومده تو راهپیمایی سخنرانی هم می کنه! می خواستم مطلبی در مورد همین نان به نرخ روز خورها بذارم، ولی گفتم بخاطر شرایط بذار این چند روز فتنه هم بگذره تا بعد... ضمنا "ظهور خیلی نزدیک است" انشاالله.


+ نوشته شـــده در شنبه 89/11/30ساعــت 12:26 صبح تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر




مرگ بر آمریکا