• وبلاگ : فقير
  • يادداشت : نبردبيداري اسلامي باليبراليسم
  • نظرات : 2 خصوصي ، 13 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ما هستيم 
    ما هستيم البته با ولايت!
    ___________________

    با سلام
    خواستم يه جواب مختصر به اون آقا يا خانومي كه در باره طرفداري از جنش سبز كيبرد فرسايي(بخوانيد قلم فرسايي ) كردند بدم:
    1-  اولا كه انصافا از نوشته ها معلومه كه يه كاسه اي زير نيم كاسه اي خود نمايي ميكند يعني قلمش يه جواريي بو ميده!
    2- گفته شد:"اجازه داده شود جنبش راه سبز با توجه به اصل 27 قانون اساسي، براي يک راهپيمايي مردم را دعوت کنند. نحوه استقبال مي تواند به حرف و حديث ها پايان دهد" اين يعني بعضيا بلدند با يه رنگ خاص اجتماعات رو مهندسي كنند. الله اعلم! ضمنا اين قانون اساسي مال يه كشور اسلاميه و توي اين كشور اسلامي يه چيزي وجود داره به اسم ولايت فقيه و تبعيت از ايشون واجب هست بنابر اين (ببخشيدا اين جا خونه خاله نيست كه هر كس از راه رسيد تجمع كنه و  با استناد به بخشي از قانون عليه كل قانون و نظام شعار بده ) ضمنا چرا براي انقلابمون (انقلاب اسلامي ايران نه از اين مخمل هاي نا مرغوب) راهپيمايي هامون رو مهندسي نكنيم؟ به نظر من كلي هم افتخار داره!
     يه جايي خوندم:" گرايش صحيح و ديني اين است كه انسان اختيار دارد اما محدود"  بهتره آزادي رو دوباره بشناسيد.
    هر چه مي كشيم از اين مدعيان ارث انقلاب است كه جهالت خودشان را با حماقت دشمنان در هم اميخته و مي خواهند به مقاصد شخصي شومشان برسند!!
    <embed height="50" width="150" type="application/x-mplayer2" autostart="false" enablecontextmenu="false" src="http://biata.persiangig.com/rahnavard.mp3" />
    بنام خدا
    اين کد مربوط به اظهارات کاملا علمي و مستدل!!! فول پروفسور زهرا رهنورد است. ايشان به طريقه کاملا علمي ثابت کرده اند که در انتخابات تقلب شده است ولرها و ترکها رايشان دزديده شده. لطفا اين کد را در سايت و وبلاگهاي همفکر لينک کنيد تا اظهارات ايشان شنيده شود.
    يک دليل نيوردي که چرا اين دولت ليبرال يا دولت دمکراتيک تن‌ و بدن شما را مي‌‌لرزونه! فقط ميگوئيد امام گفت، ايما گفت، امام گفت ....! عزيز من، برادر من يک دليل بياور! ما هم استفاده مي‌‌کنيم!

    باتشكر از شما وبلگ عاليتون رو لينك كردم

    جوابيه حجه الاسلام علي اکبر کلانتري مسئول حوزه آقا بابا خان به نظريه جديد آقاي دستغيب در مورد ولايت فقها مندرج در نشريه سبحان 29 بهمن
    + سبز بودن به رفتار و اخلاق است. 

    مأموران خشن، حتي طاقت ديدن يک لباس سبز بر تن راهپيمايان جوان و يا حتي يک تسبيح سبز در دست يک روحاني را نداشتند/ اجازه داده شود جنبش راه سبز با توجه به اصل 27 قانون اساسي، براي يک راهپيمايي مردم را دعوت کنند. نحوه استقبال مي تواند به حرف و حديث ها پايان دهد/براي راهپيمايي 22 بهمن امسال اصطلاح راهپيمايي مهندسي شده را بيشتر مي پسندم/اينگونه مهندسي اجتماعات نه تنها افتخاري ندارد، بلکه شبيه همان ذهنيت استبدادي و رويه هاي پيش از انقلاب است/افتخار واقعي به شرکت خودجوش مردم در راهپيمايي 25 خرداد و مراسم هاي بعد از آن است و نه راهپيمايي هاي مهندسي شده يا احيانا اجباري با اين همه هزينه و فضاي امنيتي و ارعاب/جنبش سبز نبايد اهداف خود را فراموش کند، همانطور که نبايد دچار روزمره گي و انفعال بشود و استراتژي خود را از ياد ببرد/هدف جنبش سبز از همان اول، اصلاح در چهارچوب اصولي روشن بود. نقطه اتصال را همگي رنگ سبز گرفتيم/ملت ما مي خواهد معلمان کشور بابت درخواست حقوق خود کتک نخورند، کارگران بابت درخواست حق خود مورد تهاجم قرار نگيرند و زنان بابت درخواست رفع تبعيض مورد هجوم تهمت هاي گوناگون قرار نگيرند/مهم آن است که در چهارچوب «هر شهروند، يک رسانه»، هر علاقمند به جنبش سبز، راهي براي گسترش اين آگاهي و تعميق آن در ميان همه اقشار و بويژه در اقشار مستضعف جامعه پيدا کند/جنبش سبز بر سر مطالبات خود حق خود محکم ايستاده است/علاقمندان به جنبش راه سبز به ايراني بودن خود و همه نمادهاي آن افتخار مي کنند و طبيعي است که با اين روحيه و منش، به تغيير رنگ پرچم کشورمان به شدت مشکوک هستيم و آن را محکمترين دليل براي عدم علاقه يک فرقه به منافع و ارزش ها و فرهنگ ملي مي دانيم /جنبش راه سبز بايد بطور مکرر و در هر شرايط و مکان، روي انتخابات آزاد، رقابتي و غيرگزينشي تأکيد کند/سبز بودن به لباس و نماد نيست. سبز بودن به رفتار و اخلاق است.

    با سلام و عرض ارادت شما را در پيام دل لينك كردم

    مطالب نخل نيوز را هم دنبال كنيد

    احتمال ميدهم شما از دوستان استان فارس باشيد

    سلام ما را به دكتر احمد زاده و طالبي و ديگر دوستان برسانيد

    مايلم از مطالب شما در نخل نيوز استفاده كنم اگر امكان بود نام نويسنده مطلب را هم بنويسيد

    يا علي

    اين مطلب شما در سايت خبري تحليلي "تبيين" وابسته به انجمن فارغ التحصيلان موسسه امام خميني، پيوند خورد

    زنده و برازنده ظهور باشيد

    ماجراهاي مسجد قبا