• وبلاگ : فقير
  • يادداشت : از روشنفکران ورشکسته تا...ورشکسته
  • نظرات : 2 خصوصي ، 9 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    جشن ميلاد حضرت زهرا(س) هيئت کجا برويم؟
    www.madahan-shiraz.blog.ir
    30005633563315
    بسم الله
    سلام
    به روزم و منتظر نظرات شما
    سلام بي تفاوتي نسبت به شهدا را ببنيد شايد با نظرات شما عزيزان بشود کاري کرد
    ] f با مطالبه امام چه کردند ؟
    paydari24.mihanblog.com
    سلام/ «فهم کاريکاتري از مردم» اهم نقد شما به برخي از مسئولين و حتي خود توده مردم بود. متشکرم/ اما ديدگاه جايگزين چي ميشه؟!
    + مخاطب 

    خوب زياد سخت نميگيريم به حذفيات و سانسورهاي فراوانتون بالاخره صلاح دونستيد،راضي به ... خوردنتون هم نيستيم و سپاس که بها دادين به برخي از مخاطبان وبلاگتون. راستش پست قبل که تيتر رو ديدم اون چيزي که حدس زدم دقيقا مخالف اين متني بود که شما تو اين پست اوردين،خدا رو شکر که سو تفاهم برطرف شد

    اون چيزيکه از اين متن پس از چندين و چند بار خوندن متوجه شدم اينه که اولا نويسنده ادم جوگيري نيست،ديد وسيعي داره که خيليها ندارن و درک بالاتري نسبت به بقيه و انصافا ادم شجاعي هست،با خوندن متن نظر خودم هم نسبت به مردم تغيير کرد کمي هم اميدوار شدم.فهم کاريکاتوري از مردم؛خيلي جاي فکر داره اين جمله.خيلي متن دقيقي بود و با يک زاويه ي ديد کاملا مغفول مانده، جاي فکر بسيار داره.

    + دانشجو 
    ديدگاهي کاملا متفاوت و جالبي بود
    خدا قوت

    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ دوشنبه 92 اسفند 26 نوشته شما با عنوان ورشکستگان سياسي برگزيده شده و در جايگاه تيتر يک در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب هما و دبير سرويس آن ج.ا. شيرازي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    + amiri 
    ....
    پاسخ

    برادر اميري؛ خداييش شمو اگر بدوني من بخاطر نشر کامل اين مطلب در يک گروپ خصوصي شيراز چه فحش ها که نخوردم الان توقع نداشتي که من عمومي بذارمش.ضمنا اينجا همه محرم نقدهاي درون گفتماني نيستند.