• وبلاگ : فقير
  • يادداشت : دانشجوي سياسي آزاد بايد گردد!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام
    طرح تبليغي گروه جهادي امام خامنه اي روحي فداه شهرستان کوار گذاشتم رو وبلاگم
    اگه لطف ميکني بردار بذار رو وبلاگت
    به نام خدا
    ممنون از مطلب خوب شما. لازم مي دانم اين نکته را اضافه کنم، که حضرت آقا در تاريخ 13/8/1372 در جمع دانشجويان فرمودند، "دانشجو بايد تحليل سياسي داشته باشد...عالم تريت عالم ها و دانشمند ترين دانشمندها رااگر تحليل سياسي نداشته باشند، با يک آب نبات ترشي مي برند..."
    در مرحله اول دانشجو بايد بينش و به طبع آن مواضع سياسي صحيح داشته باشد تا تشکل نقش خود را به عنوان عضوي از سازمان جامعه اسلامي به درستي ايفا کند. در حال حاضر در برخي تشکل ها مشاهده مي شود که هدف، فعاليت دانشجويي است و بس.
    من الله توفيق
    مسئولين و مستمع هيئت هاي مذهبي و بچه حزب اللهي هاي شيراز ببينند...
    http://madahan-shiraz.blog.ir/page/%D9%87%DB%8C%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%A7-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF
    + منتظر منجي 


    بهزاد فراهاني در مراسم تجليل از عارف:با امدن اقاي روحاني اولين کاري که بايد کرد اينکه سانسور را از کارهاي هنري برداشت حتما دومين کار هم حلال کردن دنص و رقص هست سومي هم که الله علم........... ( لطفا اگر دين نداريد آزاد مرد باشيد)

    هرروزي که ميگذرد پيشتر غم وغصه سراغم مي ايد خدا به فريادمان برسد

    اللهم عجل لوليک الفرج

    پاسخ

    هيچ خبري هم نيست...چرابرخي حزب اللهي هاخودشون اينقدر شورش ميکنن؟!!مگريک ضدانقلاب رئيس جمهورشده؟البته عده اي هم از اون طرف افتادن و ميگن روحاني اصولگراست و...مدتي است قصد دارم راجع به نسبت جريان حزب الله با دولت يازدهم چيزي بنويسم اگرفرصتي فراهم شدحتما خواهم نوشت...تازه اول عشق است...
    +
    ديگه حذف کردن نظرات رو کجاي دلمون بزاريم؟
    حرف شما صحيح برادر..دوتا مورد رو بايد توي دستور كار قرار داد.يكي جلب دانشجو(نيروي سياسي)به سمت مسايل سياسي و اصلا ايجاد فضاي دغدغه مند به دل دانشجوهاي مومن و خداجو
    ويكي هم آسيب شناسي كه شما زحمتش رو كشيديد.
    حالا چجوري نيرو جمع كني مهمه؟چجوري به بقيه بفهمونيم كه كبك وار راه رفتن خوب نيست...كوركورانه گوش دادن و تصميم گرفتن خوب نيست مهمه.
    خدا خيرت بده
    پاسخ

    سلام برادر.اون مسائلي که گفتيديعني نفي مذهب سکولار و ترويج دين سياسي درصدر اولويت هابايد باشه.اين نقدي به دانشجويان سياست زده بود که مخاطبين خاص خودش را داره و براي برخي مسائل و کارهاي انجام شده اخير توسط برخي نوشته شده که الان هم ميدونم مطلب رو خوندن.