• وبلاگ : فقير
  • يادداشت : برخورد دوگانه جناح راست!
  • نظرات : 9 خصوصي ، 6 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    با سلام
    هزينه تبليغاتي چقدر و از کجا؟
    پاسخ از حسن سبحاني
    دولت قانون اقتصاد بدون ربا
    سلام و عرض ادب
    متاسفانه شيراز واقعا از نظر مديريتي افتضاح بوده و هست،ان شاا... که نخواهد بود
    بهار زيادي هم خوب نيست جناب استاندار،گاهي بايد طعم تابستان و پاييز و زمستان را چشيد
    از حسن توجهتون به حقير هم ممنونم
    ان شا ا... که بتونيم الطاف دوستان رو جبران کنيم
    يا حق
    پاسخ

    سلام آقوي گلي؛کاکو تواضع؛ فروتني! ما بسيار ارادت داريم
    + هادي مسعودي 
    سلام برادر.به روزم.يا علي
    + حسين قاسمي 
    ناگفته هايي از پشت پرده قضاياي مسجد قبا در سال 1388 و 1389
    http://ghasemi57.blogfa.com/post/181
    + ... 
    حسن روزيطلب: فراموش نمي کنم در ارديبهشت 1387 و يک ماه پس از انتشار رساله معروف آن مورخ شيرازي که انواع و اقسام تهمت ها را روانه برخي افراد سالم و غيرسالم کرده بود، رهبر معظم انقلاب اسلامي سفري به شيراز داشتند. در ديدار شورانگيز با دانشجويان در زمين چمن دانشگاه شيراز در پاسخ به سعيد ظهيري عزيز که مساله عدالتخواهي و مبارزه با مفاسد و ... را مطرح کرده بود، رهبر حکيم انقلاب، فرمايشي استراتژيک داشتند که خلاف رويه ماها بود...دقيقا به خاطر دارم (اتفاقا دکتر لنکراني هم در چند قدمي بنده نشسته بودند و به مانند هميشه مشغول يادداشت فرمايشات رهبري بودند) وقتي که فرمودند اتفاقاً از جريان اطلاع دارم و مى‌بينم اينجورى نيست و آن كسى كه اين حرف را زده، از قضيه اطلاع نداشته است، همه ما برداشتمان اين بود که حضرت آقا دقيقا در اين موضوع دارند سخن مي گويند. منظور اين است که برخي دوستان نه تنها روششان را اصلاح نکردند که روش هاي بدتر و غيرشرعي را هم به کار بردند و از ياد بردند که با دستمال کثيف نمي توان شيشه را پاک کرد
    http://hasanroozi.blogfa.com/post-112.aspx

    هوالمحبوب

    جناب ....

    اولاً شما يه مطلب درمورد جريان انحرافي بزنيد و لطف کنيد برداشت خودتون رو درمورد اين جريان توضيح بدهيد و تا يه طور ميشه اين و اون رو منصوب به اين پديده جديد وجريان مبهم «انحرافي»نکنيد.

    اگر واقعاً با برائت جستن اين عده از جريان معروف به انحرافي همه چيز حل ميشه خب اين بسيار ساده انگاريست.

    برادر من جريان راست اصولگرايي که حال معلومي دارد و خودش را در جريانات مختلف شهر نشان داده است شما پيش از آنکه جريان راست را زير سوال ببريد بايد حزب الهي ها را زير سوال ببريد.

    متاسفانه بچه حزب الهي ها در جايي که بايد احساس تکليف کنند نمي کنند.شوي لباس و مانکن برتر، در شهر مقدس شيراز برگزار ميشود و وقتي با حزب الهي هاي شهر در اين مورد صحبت مي کنيم اصلاً از اين موضوع اطلاعي ندارند اما بگو فلان جا تجمع بر عليه آقاي فلانيست همه جمعند ماشا الله.

    برادر :قبل از زير سوال بردن جناح راست، حزب الهي ها زير سوالند. جناح راستي که سياسي کاري ها و جناح بازي هايشان بر ارزش ها و اصول شان مقدم است که ديگر تکليفشان مشخص است.اين بچه حزب اللهي ها هستند که هنوز به آن پختگي و درجه نرسيده اند که هِي بازي خور جرياناتند و هِي احساس تکليف بيجا مي کنند و آنجا که بايد احساس تکليف کنند نمي کنند و آنجا که بايد فرياد زده شود زده نمي شود و مي شود آنچه که اکنون مي بينيم.

    برادر محترم در مورد استاندار نيز بايد گفت که شما از يک مسئول تکنوکرات چه توقعي داريد؟ توقع پيشي گرفتن اصول و ارزش ها بر

    دغدغه هاي فن سالاري شان.

    دغدغه هاي استاندارمان در درجه اول دغدغه هاي ارزشي و ديني و اخلاقي نيست.آنها تصميم گيري هايشان را مي گيرند و شايد از جناح ها و جريانات اطراف شان نظر هم بخواهند اما باز کار خودشان را انجام ميدهند.آنها خود را عقل کل مي دانند و اصلاً حرف و حرکت بچه حزب الهي ها را بر اساس عقلانيت نمي دانند.

    و در پايان براي کنار آمدن جناح راست با اين استاندار بايد متاسف بود.

    اما برادر من نگاه کنيد ببينيد ما کجاييم؟؟؟!!!

    پاسخ

    به اين لينک در آرشيو وبلاگ حقير رجوع کنيد:انحرافي بزرگ در نقد جريان انحرافي