• وبلاگ : فقير
  • يادداشت : ازسقف نم داده بيت رهبري تالوبياپلوي افطار
  • نظرات : 19 خصوصي ، 82 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     
    + مت 


    سلام

    ادرس فيلم ديدار رو هم بذاريد

    + ثارالله(اينجا راهم ببين) 
    پاسخ

    1.واقعيتي که امروز با آن مواجه هستيم،تعددمسائل و ضرورتا تخصصي شدن در آن مسائل است واينکه يک نفربخواهددر تمامي مسائل متخصص باشدبسيار سخت مي باشد.اما در اين مسئله يعني شوراي فقهي که به قول آيت الله ايماني کمک رهبري باشد؛باتوجه به شوراي افتاء،مجمع تشخيص مصلحت، شوراي عالي قضايي،وحتي در خود خبرگان کميسيوني نيز وجود دارد؛تمام اينها به علاوه برتمامي تيم هاي مشاوره تخصصي که از نخبگان آن حوزه تشکيل شده اند و به رهبري مشاوره ميدهند،گمان نميکنم ديگر نيازي به چنين شوراي باشد.ضمن اينکه اشراف علمي و دقيق خود حضرت آقا بر موضوعات که به اعتراف همگان از بسياري از علماي حوزه و دانشگاه بيشتر و بهتر است را هم اضافه کنيد.2.طبق اصل 4 قانون اساسي در تمام زمينه هاي سياسي،اجتماعي،فرهنگي و...بايد براساس اسلام باشند، که در اين زمينه تشخيص برعهده فقهاي شوراي نگهبان است.3.طبق تئوري شيعي در نظريه ولايت ما بايد به سمت بسط يد ولي براساس اراده مردم حرکت کنيم و نه برعکس! 4. البته حوزه بايد در تمامي مسائل اجتهادکند، و ثمره کار خود را ارائه کند،تا پويايي حوزه و کارآمدي دين در عرصه اجتماع ثابت و علمي شود.که خود از مطالبات حضرت آقا از حوزه بوده است.5. در مصاديقي چون مذاکره با آمريکا نيز حوزه ميتواند نظر فقهي ارائه کند، اما امر امر رهبري است که در چنين مواردي طبق قول تمامي مراجع نظر ولي فقيه واجب الاتباع هست. درغيراينصورت باعث تفرق و تشتت خواهد شد.6. اگر بحث هاي علمي و فقهي باشد که باعث رشد و پويايي خواهدشد، اما اگر عده اي آن را سياسي کنند يا اصلا هدف آنها از طرح اينگونه موضوعات اغراض سياسي باشد آن حرف ديگري است... 7. نهايتا آنچه از آيت الله ايماني نقل شده آنچنان روشن نيست که دقيقا منظور و مقصود ايشان چيست. اين شوراي فقهي قراراست چگونه عمل کند؟جايگاهش در نظام اسلامي چيست؟درجهت کمک به بسط يد ولي است يا محدودکردن اختياراتش؟نميشود بااين موضع مختصر موضعي روشن گرفت. ضمن اينکه حقير سوادي ندارم و براساس اطلاعات ناقص و ناچيز اينها به ذهنم رسيد
    + ثارالله 
    @اکبر هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام ايران، بر ضرورت تشکيل "شوراي فقهي" براي اعلام نظر در خصوص "مسائل عمده مديريتي کشور" تاکيد کرد.

    رفسنجاني در مصاحبه با سايت "شفقنا " گفت: " تشکيل شوراي فقهي براي مسايل عمده مديريتي کشور از ضروريات زمانه است."
    هاشمي رفسنجاني از سالها پيش پي گيري تشکيل اين "شوراي فقهي" است.

    @به گزارش مشرق، آيت الله اسدالله ايماني در مصاحبه با برنامه "بدون خط خوردگي" در راديو گفتگو، بر ضرورت اعمال نظر شوراي فقهي در مسائل كلان سياسي هچون مذاكره با امريكا تاكيد كرد.
    آيت الله ايماني در ادامه اين بحث اذعان داشت: «تقارب در نظرات فقها، تاييد و تثبيت پايه هاي نظام را در پي دارد؛ يعني در حوزه سياست خارجه و بعنوان مثال در مذاكره با امريكا مي توانيم مباني فقهي را ارزيابي كنيم كه به نفع ملت مسلمان مسلمان است يا خير.»
    وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا شوراي فقهي در مسائلي چون رابطه با امريكا مي تواند به اظهار نظر بپردازد، گفت: «اين امر كاملا طبيعي است، در حوزه مسائل كلان سياسي نيز داراي مباني فقهي هستيم و مي توانيم بررسي كنيم كه آيا اين مذاكرات در شرايط فعلي و با توجه به آيات قرآن و روايات اهل بيت واجب است يا حرام، مكروه است يا مستحب؛ بنابراين اين احكام روي موضوع مذاكره يا امريكا سوار مي شود.»
    آيت الله ايماني خاطرنشان ساخت: «مجموعه شوراي فقهي كه تحت اشراف همه مراجع تقليد است، اگر به نظري واحد برسد، يار و دستي براي رهبر معظم انقلاب و مراجع بزرگوار تقليد خواهد بود.»
    #ويک سوال چرا ايت الله ايماني از طرح شوراي فقهي هاشمي حمايت کرده است؟ايا شما به عنوان يک وبلاگ نويس شوراي فقهي هاشمي را قبول داريد؟
    پاسخ

    جناب ثارالله؛ ابتدا شما سند يا حداقل ادرس سايتي که آيت الله ايماني اين حرف را زده اندبياوريدتابعد نظر دهم.اما اگرآيت الله ايماني نيز نظر هاشمي را درباره شوراي فقهي داشته باشندباهمان مولفه هامسلما اشتباه خواهد بود.
    + روح اله 
    آخه شما بسيجيا کي متونيد از عقلتون استفاده کنيد. با اين دفتر عريض و طويل رهبري که هزاران کارمند داره و بودجه چند ميلياردي نم دادن سقف و ماندن اثر آن بعد از اين مدت يا نشان ريا کارانه براي گول زدن شماست يا نشان بي لياقتي مديريت در دفتر فردي که اينقدر ادعاي مديريت و بصيرت و کياست است.
    تو را به جان عزيزانتان و به خدا و دين و پيغمبرتون از فکر و عقلتون استفاده کنيد.
    پاسخ

    تمام افتخار ما اين است که رهبرمان ساده زيست است؛ مانند طبقه متوسط جامعه زندگي مي کند؛ نه مانند پادشاهان در کاخ
    + هر کي 
    به روز لطفا
    پاسخ

    ان شاالله به زودي
    + فاطمي 
    پرونده اي براي حائري پيامبرجريان انحرافي
    پاسخ

    جنابي که ميدانم اين اسم مستعارتو هست؛اولا مردانه با اسم حقيقي ات نظر بذار؛ دوما روشن صحبت کن، با استدلال و منطق؛ خب پرونده رو باز کن تا مطلع شويم. وگرنه متهم به دروغ پراکني وشايعه پراکني هستي؛ منتظر نظراتت هستم

    سلام عليکم

    خيلي قشنگ بود و جالب حال کردم

    مدتي مشهد بودم وقت نکردم سر بزنم ببخشيد

    + هاهاها 

    بيانيه دفتر حاج اقا کذب است. مدلل داماد ايشان است که خيلي هم ادم باشکري است ،ببخشيد ادم با نمکي است
    + ... 

    در پاسخ به نامه جمعي از مقلدين
    دفتر آيت الله مکارم شيرازي: ادعاها در مورد «مافياي شکر» كذب است (اخبار)

    دفتر آيت الله ناصر مکارم شيرازي در پاسخ به نامه جمعي از مقلدين ايشان در آذربايجان شرقي در مورد شايعات مافياي شکر در کشور و مرتبط ساختن دلايل گراني قند و شکر به ايشان اعلام نمود :در مورد اين شايعات بارها و بارها اين قضيه را تذکيب کرده ايم . بقيه را به خدا سپرده ايم اگر پاسخي دارند در پيشگاه عدل الهي مطرح کنند.

    يکشنبه 30 ديماه 1386

    دفتر آيت اله مکارم شيرازي در پاسخ به نامه جمعي از مقلدين ايشان در آذربايجان شرقي در مورد شايعات مافياي شکر در کشور و مرتبط ساختن دلايل گراني قند و شکر به ايشان اعلام نمود :در مورد اين شايعات بارها و بارها اين قضيه را تذکيب کرده ايم . بقيه را به خدا سپرده ايم اگر پاسخي دارند در پيشگاه عدل الهي مطرح کنند.

    دفتر آيت الله ناصر مکارم شيرازي در پاسخ به نامه جمعي از مقلدين ايشان در آذربايجان شرقي در مورد شايعات مافياي شکر در کشور و مرتبط ساختن دلايل گراني قند و شکر به ايشان اعلام نمود :در مورد اين شايعات بارها و بارها اين قضيه را تذکيب کرده ايم . بقيه را به خدا سپرده ايم اگر پاسخي دارند در پيشگاه عدل الهي مطرح کنند.

    به گزارش سرويس دين و انديشه خبرگزاري انتخاب دفتر حضرت آيت الله ناصر مکارم شيرازي در پاسخ به نامه جمعي از مقلدين ايشان در آذربايجان شرقي در مورد شايعات مافياي شکر در کشور و مرتبط ساختن دلايل گراني قند و شکر به ايشان اعلام نمود :در مورد اين شايعات بارها و بارها اين قضيه را تذکيب کرده ايم . بقيه را به خدا سپرده ايم اگر پاسخي دارند در پيشگاه عدل الهي مطرح کنند.

    متن نامه ارسالي بدين شرح مي باشد:

    بسم الله الرحمن اارحيم
    مسئول محترم دفتر حضرت آيت الله العظمي ناصر مکارم شيرازي زيد عزه العالي
    با سلام و عرض ادب و احترام در آنچه خواست و خشنودي خداوند رحمن است زحمت افزا مي شويم. به استحضار مي رساند که گروهي در ميان مردم اقدام به تکثير شايعات بخصوص در مورد مرجع تقليد آيت الله العظمي ناصر مکارم شيرازي مي نمايند و با عنوان اينکه معظم له مافياي شکر در کشور بوده و دليل گراني قند و شکر شخص ايشان مي باشند لذا مقلدين آن بزرگوار از حضرتعالي عالي در خواست مي نمايد جهت روشن شدن قضيه اطلاعيه اي صادر نمايند.خداوند در مسير خير يار و ياورتان باد انشاء الله.
    با احترام
    جمعي از مقلدين معظم له در آذربايجان شرقي

    به گزارش سرويس دين و انديشه خبرگزاري انتخاب ، دفتر آيت الله مکارم شيرازي در پاسخ به اين سوال مرقوم نموده:

    بسم الله الرحمن الرحيم

    :: با اهداء سلام و تحيت؛

    بارها و بارها اين قضيه را تكذيب کرده ايم . بقيه را به خدا سپرده ايم اگر پاسخي دارند در پيشگاه عدل الهي مطرح کنند.

    والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    دفتر آيت الله العظمي مکارم شيرازي / بخش استفتاءات

    + .... 

    مثل اينکه ايت الله مکارم شيرازي هرروز بايد يک بهانه اي براي ضدانقلاب درست کنند ،يک روز باحمله به سپاه پاسداران و انهارا بريده از روحانيت ومرجعيت معرفي کردن،حالاهم با اعلام روزدوشنبه به عنوان عيد فطر ،برخلاف نظر رهبر

    چرا دقت نمي کنند؟!


    + ساسان اكبرپور 

    توهين مسول حزب موتلفه شيراز به نظر مبارک مقام معظم رهبري درمورد نوروز ايراني ودفاع از نوروز باستاني راچگونه بايد تحمل کرد؟
    چگونه است که انتقاد به اقاي خرسند عضوموتلفه را گناهي غير قابل قبول مي دانند ولي اينگونه به نظر مولاي واقايمان بي حرمتي روا مي دارند؟
    مگر پدر همين ادم که الان مسول موتلفه شيراز هست،مدير کل همين دولت انحرافي نيست؟
    پاسخ

    جناب اکبرپور؛که فکرميکنم اين اسم مستعاري بيش نيست. شمانيز از آن طرف بام نيفتيد.هرچندشايد نظري که آن جناب داده اندبرخلاف نظر حضرت آقا روحي له الفداه بوده اما اينکه خدايي ناکرده قصدتوهين داشته را چگونه ميتواني گردن بگيري؟؟؟ضمنا اگر بناي پاسخ داريدمنطقي پاسخشان را بدهيدنه اينکه شما هم مثل برخي اين طرف و آنطرف از اين پيامها منتشر کنيد.
    به روزم با
    اا قياس
    مقايسه بين گفتمان و عمل کرد جنبش جوان و ائتلاف پير
    paydari24.mihanblog.com
    + م.م 
    بسم الله
    سلام به روز هستم با ((حسرت هاي بي پايان!))
    http://nedaye-andisheh.blogfa.com/
    سربزنيد و نظر دهيد.
    ياعلي
     <      1   2   3   4   5    >>    >