• وبلاگ : فقير
  • يادداشت : پارادوکس دانشجو و محافظه کاري
  • نظرات : 0 خصوصي ، 12 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    +
    سلام عليكم
    پرونده اعطاي ملك ارزشمند دانشگاه شيراز (مقابل بيمارستان فقيهي) به آقاي مسعودي به بهاي يك هفتم قيمت واقعي از پرونده هايي است كه هم چنان در سازمان بازرسي خاك مي خورد و كسي آن را پيگيري نمي كند. تخلف اين پرونده كه كاملا آشكار بود موجب سوء استفاده جريان فتنه و چند بار تعطيلي دانشگاه شد خوب است اين موضوع را يك بازخواني بفرماييد تا حق به جاي خودش برگردد.

    سلام بر شما

    فرا رسيدن اين ماه عشق بازي بر شما تسليت باد

    نوشته يتان چون هميشه زيبا بود..

    من هم با دلنوشته اي که شايد حرف دل همه ي بچه حزب اللهي هاي اين کشور است بروزم.

    تشريف بياوريد خوشحال مي شوم

    يا حسين(عليه السلام)[گل]

    + مبارز 

    خيلي عالي بود

    مرگ عبدالله ، از توطئه ي پيشدستانه آمريکا تا غافلگيري بزرگ !

    ---------------------------------------------------------------

    بررسي تاريخ نشان مي دهد که مستکبرين و قدرتهاي طاغوتي از ديرباز به پيشگوييهاي اديان الهي و حتي پيش بيني هاي معبران اهميت زيادي قائل بوده اند تا بقاي حکومت شيطاني خويش را تضمين کنند ، قتل عام نوزادن پسر در موسي پيامبر توسط فرعونيان و حرکت طايفه هايي از قوم يهود به حجاز براي بعثت پيامبر آخرالزمان در ميان آنان نمونه هايي از توجه جدي سران باطل به مسئله پيشگويي و آينده نگري است.

    http://www.u313.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=625:1389-09-20-16-20-40&catid=77:1389-04-03-20-24-30#comments



    انتقاد آيت الله جنتي خطيب جمعه تهران از دولت به علت کم تجربگي استاندار فارس
    خطيب جمعه تهران تاکيد کرد: بايد انضباط اجتماعي نيز در جامعه افزايش يابد و به طور يک فرهنگ عمومي در آيد. به گونه اي که وجدان کاري، خودباوري، ابتکار در عمل، روحيه کاري، سخت کاري و درستکاري در جامعه افزايش يابد.
    وي افزود: اين فرهنگ سازي تنها به عهده شوراي عالي انقلاب فرهنگي نيست و مسئوليت همه مردم است چرا که در دسته معروف ها قرار مي گيرد و امر به معروف و نهي از منکر وظيفه همه جامعه است.

    وي همچنين با اشاره به اينکه مي خواهم توصيه و نصيحتي را انجام دهم، اما قبل از آن مي گويم که اين توصيه از سوي کسي انجام مي شود که نه متهم به مخالفت با دولت نه متهم به مخالفت با رئيس جمهور است، افزود: من در همه عرصه ها از ارز شها دفاع کرده ام و هيچ گاه دفاع از شخص نبوده است و معتقدم در اين مملکت بايد شايسته سالاري حاکم شود و اگر شايسته سالاري حاکم نشد من چاره اي نمي بينم جز اينکه به آن اشاره کنم.

    دبير شوراي نگهبان در ادامه با انتقاد از بکارگيري يک نيروي جوان، کم تجربه به عنوان استاندار يک منطقه مهم که داراي مسائل اقتصادي و اختلافي مهم است، افزود: چگونه مي توان چنين فردي را بدون هيچ تجربه مديريتي به عنوان استاندار اين منطقه مهم منصوب کرد و همه اين کارها نيز از سوي کسي که هيچ مسئوليتي ندارد و کارها را پس و پيش مي کند انجام شود.



    جنتي همچنين با مطرح کردن اين سئوال که مگر حساب و کتابي در مملکت در کار نيست؟ افزود: اين فردي که هيچ مسئوليتي ندارد افراد حزب الهي ما را درو مي کند و طرد مي کند. اين در حاليست که هر چه ما داريم از حزب الله است و اين اقدامات تضعيف حزب الله است و ما در مقابل هر رفتاري که به تضعيف حزب الهي ها بينجامد مي ايستيم.

    + ... 

    منم شهادت مي خوام ........
    + انجوي 

    چشم در اولين فرصت
    پاسخ

    سلام.
    لطف داريد.
    ياحسين(ع)
    + 110 

    آيت الله بهاءالديني (ره) :

    الحمد لله! ما به حرف اين سيد (آيت الله خامنه‌اي) گوش كرديم، آقا (امام زمان عج) آمد ملاقات ما...

    + فايل صوتي

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=84&catid=42
    + رها 
    متن عالي بود
    خداقوت
    اعدام شهلا جاهد و دلهاي عاشق دوست و دوستدار حقوق بشر
    چند سخن با سخن گويان سيا در ايران
    حتما بخوانيد
    + مسافر غزه 

    کرتيم داش علي

    هر جور دوس داري برات دعا کنن برامون دعا کنين

    پاسخ

    سلام.اخوي
    فقط شهادت.
    خودت هم الهي شهيد بشي،جسدت رو برامون بيارن،برات يادواره بگيريم.
    + جعفر 
    سلام
    استفاده کرديم ، ما هم محافظه کار بوديم ولي ديگه کم کم به همين نتيجه رسيديم که شما فرمودين ، به قول استاد پناهيان امام زمان (عج) نمياد چون هنوز 313 نفر که از آبروي خودشون نترسن وجود نداره
    بايد محافظه کاري رو کنار گذاشت و از حق دفاع کرد و رودر بايستي نکرد و از توهين و تمسخر ديگران نترسيد ، و بايد فقط رضاي خدا رو طلبيد .